  • Data: 2013-02-25 12:23:15
    Temat: Re: Pytanie o ?wiat?omierz
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-25 10:07, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Jeśli znajdziesz AD549 lub coś o analogicznych parametrach w podobnej
    > cenie to masz piwo ;-)

    Nie pijam piwa. Spróbuj mnie inaczej zachęcić :-D

    > Nie sądzę. Większość jednak woli histogram. I w 99% przypadków ma to
    > sens. Inna sprawa, że ten 1% (pewnie znacznie mniej) to są właśnie te
    > wartościowe zdjęcia :-)

    Oglądam sobie różne tutoriale, ciekawe sesje fotograficzne, kursy itp.
    Oto jeden z nich:

    http://www.youtube.com/watch?v=NNA5-FMhBYo

    Zainteresowała mnie łatwość ustawiania światła za pomocą światłomierza.
    Akurat nie o światłomierzu jest ten film - jest tylko rekwizytem.
    Porównanie mojej walki ze światłem i tego co ten gość osiąga
    spowodowało, że powstał niniejszy wątek :-)

    Marek