  • Data: 2009-01-31 11:18:09
    Temat: Re: Pytanie o monitor
    Od: Tom01 <b...@m...pl_mastif_przez_dwa_f> szukaj wiadomości tego autora

    Henry(k) pisze:
    > Warto wydawać 2x więcej żeby mieć zdjęcia o 5% wierniejsze
    > kolorystycznie?

    O tym decydują indywidualne wymagania.

    > Poza tym które zdjęcie jest dobre a które złe?

    To ma być pytanie retoryczne?

    > Rozumiem że zajmujesz
    > się nie tylko sprzedażą monitorów i ich reklamowaniem gdzie się da,
    > ale też obróbką zdjęć i Twoja opinia wynika z praktyki?

    Zarzuca mi Pan, że nie wiem o czym piszę? Dla Pana informacji, wiele lat
    robiłem zdjęcia zawodowo. Przede wszystkim reklamowe, masówkę dla
    hipermarketów, trochę mody, typowe katalogowe zdjęcia rozmaitych
    produktów, żarcie dla gastronomii do prezenterów, sponsorowane przez
    coca-colę z ichnimi napojami. Slajd, średni format potem oczywiście
    cyfra. Wiem jakim rodzajem problemu jest przygotowanie zdjęć z
    wycieczki, a jakim zafarb na firance.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!