  • 21. Data: 2010-12-20 02:58:17
    Temat: Re: Pytanie do znawców BMW
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Dec 19, 5:39 pm, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    > Jakie sa dla Ciebie wiarygodne?
    >
    > --
    > Karolek

    Na przyklad statystyka napraw gwarancyjnych BMW.

    JAM

  • 22. Data: 2010-12-20 07:13:18
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-20 02:58, JAM pisze:

    > Na przyklad statystyka napraw gwarancyjnych BMW.

    Nie mam dostepu, ale samo BMW w swoim czasie ponoc przyznawalo sie do
    slabosci tych skrzyn i wymienialo konwertery i oprogramowanie.
    Co do odczuc uzytkownikow... jedni sa zadowoleni inni wieszaja psy, z
    cala pewnoscia duzo zalezy od stylu jazdy.

    --
    Karolek

  • 23. Data: 2010-12-20 10:01:33
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2010-12-17 21:57, Karolek pisze:

    > BMW oznacza je jako A5S360R/390R, ale to pewnie ta sama skrzynia.

    Ta sama, robi ja GM. taka sama skrzynia jest tez w: acura lsx, z3,
    cadillac catera, honda passport, isuzu amigo, rodeo i trooper, opel
    frontera, monteray, omega, sintra, roznic sie moga nieznacznie detalami
    montazu zewnetrzengo, natomiast konstrukcyjnie to to samo.

  • 24. Data: 2010-12-20 10:04:48
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > Co do odczuc uzytkownikow... jedni sa zadowoleni inni wieszaja psy, z
    > cala pewnoscia duzo zalezy od stylu jazdy.

    I od oczekiwan. Znajomy mial peugeota 406, silnik 1,6, skrzynia ZF. Nie
    potrafil nim jezdzic, wyprzedzac itd. I zajedzil w ciagu 6 miesiecy. Ja
    nim jechalem i dla mnie jezdzil znakomicie.

  • 25. Data: 2010-12-20 10:05:24
    Od: Robson <r...@...pl>

    > TY idioto, to jest steptronic!

    stepidiota sie znalazl

  • 26. Data: 2010-12-20 10:36:08
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał

    > I od oczekiwan. Znajomy mial peugeota 406, silnik 1,6, skrzynia ZF. Nie
    > potrafil nim jezdzic, wyprzedzac itd. I zajedzil w ciagu 6 miesiecy. Ja
    > nim jechalem i dla mnie jezdzil znakomicie.

    Sorry, ale co tu (w samochodzie z automatem) jest do "umienia".? Tym jezdza
    amerykanskie gospodynie domowe, wiec nie ma w tym zadnej filozofii. Jesli
    normalnie tym jezdzisz to naprawde trudno cokolwiek zepsuc. A "zajezdzic"
    sprawną skrzynię w pól roku, to trzeba miec duzo zlej woli.

    ZK

  • 27. Data: 2010-12-20 11:44:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 10:36:08 +0100, Hektor napisał(a):

> [...]
    > normalnie tym jezdzisz to naprawde trudno cokolwiek zepsuc. A "zajezdzic"
    > sprawną skrzynię w pól roku, to trzeba miec duzo zlej woli.

    Nie aż tyle, biorąc pod uwagę, że są ludzie którzy stojąc na czerwonym
    wrzucają na N i inne radosne czynności uprawiają.
    Oprócz tego skrzynie ZF które montuje PSA (choć jakoś dziwne, że dali ZF do
    1.6, jesteś pewien że to nie była AL4?) mają wadę fabryczną - jeżeli to
    była 4HP20.
    No chyba, że jeszcze 4HP18 założyli, ale ta z kolei ma małą obciążalność i
    mozna ją zarznąć przeciążając.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 28. Data: 2010-12-20 12:56:16
    Od: Robson <r...@...pl>

    > No chyba, że jeszcze 4HP18 założyli, ale ta z kolei ma małą obciążalność i
    > mozna ją zarznąć przeciążając.

    4HP20. I pewnie tak zrobil.

  • 29. Data: 2010-12-20 12:58:38
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-20 10:36, Hektor pisze:
> [...]
    > filozofii. Jesli normalnie tym jezdzisz to naprawde trudno cokolwiek
    > zepsuc. A "zajezdzic" sprawną skrzynię w pól roku, to trzeba miec duzo

    Mozna, wystarczy upalac ile wlezie, szczegolnie na zimnej jeszcze
    skrzyni, przelaczac szybko biegi przod/tyl, nie zmieniac oleju, itp. itd.

    --
    Karolek

  • 30. Data: 2010-12-20 12:58:57
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > filozofii. Jesli normalnie tym jezdzisz to naprawde trudno cokolwiek
    > zepsuc. A "zajezdzic" sprawną skrzynię w pól roku, to trzeba miec duzo

    Ja nie mam problemow z automatem, mam obecnie 2 auta automaty i jest mi
    z tym dobrze. A do umienia jest, wystarczy uwazniej sledzic grupe,
    niektorzy nie potrafia hamowac silnikiem automatem.