  • 11. Data: 2010-12-18 18:32:33
    Temat: Re: Pytanie do znawców BMW
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Uzytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:ieij5o$ctd$1@news.mm.pl...

    > Czy ciagle to nie wiem, ale sprawiaja wiecej klopotow niz skrzynie ZFa.
    >
    > --
    > Karolek

    Bo jak niektorzy twierdza sa to skrzynie bezobslugowe...dlatego zdarzaja sie
    awarie. Olej trzeba zmieniac co ok 60 tys km i nie powinno byc klopotow

    pozdr

  • 12. Data: 2010-12-18 19:18:13
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-17 21:56, Karolek pisze:

    > Czyli skrzynia A5S360R.
    > Zwykly, 5 biegowy, automat z opcja sekwencyjnej zmiany biegow, niestety
    > produkcji GM.

    TY idioto, to jest steptronic!

  • 13. Data: 2010-12-18 19:20:44
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-17 15:01, Hektor pisze:

    > Czy w modelu E46 (diesel) montowana była skrzynia bezstopniowa?

    Tak, jak najbardziej!

    http://www.bmwe46.eu/tag/dane-techniczne/

  • 14. Data: 2010-12-18 19:30:10
    Temat: Re: Pytanie do znawc?w BMW
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-18 18:32, Adam pisze:

    > Bo jak niektorzy twierdza sa to skrzynie bezobslugowe...dlatego zdarzaja sie
    > awarie. Olej trzeba zmieniac co ok 60 tys km i nie powinno byc klopotow

    O ZF tak samo mowia/mowili, a jednak lepiej sie spisuja.
    Chociaz zgadzam sie, ze olej nalezy wymieniac.

    --
    Karolek

  • 15. Data: 2010-12-18 19:31:03
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-18 19:18, Filip KK pisze:

    > TY idioto, to jest steptronic!

    Boze, co za baran splodzil takiego debila :/

    --
    Karolek

  • 16. Data: 2010-12-18 19:33:16
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-18 19:20, Filip KK pisze:

    > Tak, jak najbardziej!
    >
    > http://www.bmwe46.eu/tag/dane-techniczne/

    Buhaha :D
    Ty jestes idiota do potegi n.

    --
    Karolek

  • 17. Data: 2010-12-19 10:01:35
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał

    > Czyli skrzynia A5S360R.
    > Zwykly, 5 biegowy, automat z opcja sekwencyjnej zmiany biegow, niestety
    > produkcji GM.

    Skoro tak, to jestem pod wrażeniem jej pracy.

    ZK

  • 18. Data: 2010-12-19 10:56:13
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-19 10:01, Hektor pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał

    > Skoro tak, to jestem pod wrażeniem jej pracy.

    Tak, ladnie pracuja te skrzynie.

    --
    Karolek

  • 19. Data: 2010-12-19 20:25:26
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Dec 18, 10:13 am, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    > Czy ciagle to nie wiem, ale sprawiaja wiecej klopotow niz skrzynie ZFa.
    >
    > --
    > Karolek

    Posiadasz jakies wiarygodne statystyki awaryjnosci ? Bylbym
    zainteresowany.

    JAM

  • 20. Data: 2010-12-19 23:39:41
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-19 20:25, JAM pisze:

    > Posiadasz jakies wiarygodne statystyki awaryjnosci ? Bylbym
    > zainteresowany.

    Jakie sa dla Ciebie wiarygodne?

    --
    Karolek