  • 1. Data: 2010-12-16 21:08:59
    Temat: Peugeot 206 1.4benz - gaśnie po uruchomieniu
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Cześć,
    pacjent to Peugeot 206 1.4 benzyna. Prawie całkim zimny uruchamia się,
    po czym natychmiast gaśnie. Przytrzymanie gazu na ~2krp przez ~15 sekund
    powoduje, że nie gaśnie. Jak puszczę szybciej gaz, to gaśnie. Jak przez
    moment przytrzymam - to jest ok. Ssanie nie działa tak jak powinno?
    Przepustnica do czyszczenia? Jakiś czujnik temperatury zepsuty?

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 2. Data: 2010-12-17 16:50:12
    Temat: Re: Peugeot 206 1.4benz - gaśnie po uruchomieniu
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > moment przytrzymam - to jest ok. Ssanie nie działa tak jak powinno?
    > Przepustnica do czyszczenia? Jakiś czujnik temperatury zepsuty?

    To gaśnięcie jest takie dość spektakularne? Tzn. obroty po prostu
    momentalnie spadają, jakbyś przekręcił klucz w stacyjce? Jeśli tak to miałem
    takie coś w Xantii.
    Silniczek krokowy czy jak to cudo się tam nazywa. Zacina się. Czyszczenie
    chwilowo pomaga.
    Przebieg powyżej 100kkm? Albo wielokrotnośc :-) Ten silniczeg wg. serwisu
    jest policzony na 80-100kkm.
    Jeśli to to, to za chwilę zacznie gasnąć nawet po wciśnięciu sprzęgła i
    odpuszczeniu gazu.

  • 3. Data: 2010-12-22 17:44:34
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-16 21:08, V-Tec pisze:
> [...]
    > moment przytrzymam - to jest ok. Ssanie nie działa tak jak powinno?
    > Przepustnica do czyszczenia? Jakiś czujnik temperatury zepsuty?

    Wymien silnik krokowy. Nowy w sklepie ca 30-50zl.
    Po wymianie odlacz aku, zeby komp na nowo mogl sobie ustawic wolne obroty.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl