    From: <7...@2...184835.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pytanie do "oślepianych" przez stopy
    Date: Mon, 17 Nov 2014 18:48:35 +0100

    Shrek w
    <news:m4c3ik$r0r$1@node2.news.atman.pl>:

    > Więc ja jeszcze inaczej - skoro oślepia cię praktycznie najsłabsza
    > żarówka w zasięgu wzroku (5W pomińmy)

    Wiesz, gdy stoisz za kimś, to najczęściej są to najmocniejsze żarówka w
    zasiegu wzroku, w ilośc sztuk dwie plus listwa
    , włożona w lampękoloru czerwonego, przy dachu.

    > zaprojektowaną żeby mieć możliwie duży rozsył a więc i nie oślepiała, to
    > co robisz w dzień - śpisz w krypcie?

    Poczytaj sobie:
    <http://archiwum.ciop.pl/30548>
    "Na podstawie wielu badań eksperymentalnych stwierdzono, że olśnienie
    przykre mogą ograniczać:
    o obniżenie luminancji źródeł światła (okien, opraw oświetleniowych),
    o zmniejszenie powierzchni świecącej źródeł światła,
    o zwiększenie luminancji tła, na którym znajduje się źródło światła. "
    <http://www.its.waw.pl/transportsamochodowy/upload.p
    hp?id=242&key=4ea02ad81c08aba066f3b547df150c5a>

    --
    'Tom N'