  • Data: 2014-11-19 10:43:14
    Temat: Re: Pytanie do "oślepianych" przez stopy
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-11-19 09:45, Jaroslaw Postawa wrote:

    > Masz jakiś specjalny powód, żeby patrzeć bezpośrednio na stopy auta
    > przed Tobą? Tutaj działa ta sama zasada co przy mijaniu auta nocą na
    > ciemnej drodze - patrz obok. Na światła na sygnalizatorze, na laski na
    > przejściu, smsa przeczytaj. Kątem oka zauważysz, że gość puścił hamulec.

    Czyli wg ciebie powinienem wykonywac jakies dziwne wygibasy, gdzies
    odwracac glowe albo zajac sie czyms zupelniem innym... jak cztanie SMSow.

    Witki opadaja.

    A co do swiatel to akurat te stopu masz prosto przed soba - na wysokosci
    wzroku i lub troche wyzej.

    Podejrzewam, ze gdyby odwrocic ten samochod i postawic w takiej samej
    odleglosci to jego swiatla mijania beda mniej razace chocby ze wzgledu,
    ze ich zadaniem jest oswietlac droge.

    --
    mk4