  • Data: 2021-04-02 14:15:44
    Temat: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Apr 2021 12:58:21 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Firewalle wymagają od końcowego usera
    > pojmowania sieci, więc 99.9% userów Win się nie łapie, po chwili
    > zgadzając się na wszystko.

    No ale były (są?) próby uproszczenia firewalla w win (dla usera
    niepojętego) do stanu binarnego "firewall aktywny" lub "nieaktywny".
    Zawsze mnie to bawiło. Aktywny czyli co? Jakie reguły? Jakie limity?
    Pamiętam, że kiedyś windows z pudełka domyślnie nie pingał po takiej
    "aktywacji" firewalla. Nadal tak mają?

    --
    Marek