  • Data: 2021-04-03 09:21:49
    Temat: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 02 Apr 2021 23:15:49 +0200, "Irek.N."
    <t...@j...taki.jest.pl> wrote:
    > ps. nie znoszę przyrostowych. W ogóle nie stosuję tej opcji

    A różnicowe? Ja u siebie mam kilka systemów, razem 450GB i ponad 2
    miliony plików. Codziennie jest to rsyncowane w 3 lokalizacjach na
    świecie różnicowo tj. codziennie jest tworzony rsync różnicowy
    względem snapshotu przez 5 dni a różnica raz w tygodniu paczkowana i
    archiwizowana na stałe na mdiscach z luksem (luks też na fs
    przechowujących backupy). Oprócz tego są codzienne snapshoty całych
    obrazów VM gdyby zaszła potrzeba odtworzenia jednorazowo całości a
    nie jakiegoś pojedynczego pliku.

    --
    Marek