    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Date: Tue, 21 Sep 2010 17:33:43 +0200

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > w obecnej wiosce globalnej jeden katastrofalnie zly wyrob pociaga za soba
    > cala lawine
    > Lawina nie zeszla.

    Laguna II, potem Megane II.
    Jak dla mnie wystarczy.

    > idac tym tropem powinienem kazdemu odradzac zakup forda 'skarbonki'

    Odradzaj, jeśli był nowy, a producent nie chciał go naprawiać.

    > nie

    Ano właśnie.
    Pluć łatwiej, gdyby nie trzeba się wysilić na jakiekolwiek uzasadnienie.

    > - ja chcialbym abyc pokazal na konkretnych przykladach, ktore niezbicie
    > powiedza, ze Kia Ceed jest wykonana ponadprzecietnosc w swej klasie

    Absolutne 0 awarii przez 3 lata i wystarczy.
    To się praktycznie nie zdarza.

    > Ja twierdze, ze nie jest,

    Twierdzisz.
    Nie widziałem żebyś odwołał swoje słowa o złej jakości wykonania.

    > a widziasz - jednak emocje juz goruja.

    Masz rację - kłamcy podnoszą mi ciśnienie.
    Niezależnie na jaki temat kłamią.

    > Tamto slowo, ktorego uzylem bylo celowym zabiegiem (dodatkowo specjalnie
    > podkreslilem je *gwiazdkami*)

    Czyli kłamałeś świadomie?
    W Twoim środowisku takie zachowanie to powód do dumy?
    No to współczuję.

    >- sprowokowalem Cie, co dowodzi,

    Żeś głupi.

    > powyzej wykazalem, ze jednak jestes :)

    Powyżej wykazałeś tylko to, że jesteś durnym kłamcą.

    > ja tak czuje w kosciach, ze jak bedziesz juz ujezdzal kolejna marke (i juz
    > na 90% nie bedzie to Kia - wniosek z Twoich licznych wypowiedzi na
    > grupie),

    Zły wniosek.
    Pierwsze co zrobię to pójdę właśnie do salonu tej marki.

    >Kia bedzie rownie krytykowana jak nieszczesne Renault ;)

    Bzdura, chyba że Kia podpadnie.
    Widziałeś żebym jechał po Fiacie lub Alfie, które też mi się psuły?
    Nie widziałeś.
    A wręcz przeciwnie - mimo to polecam te auta.
    Bo Fiat potrafił się zachować, naprawiał zamiast się migać i nie stosował
    złodziejskich cen części i serwisu.
    Ja nie wymagam od auta absolutnej bezawaryjności, wymagam aby to nie mnie
    kosztowały dodatkowo krocie czyjeś błędy w produkcji czy projektowaniu auta.
    Oczywiście bezawaryjność to miła cecha, którą jestem zaskoczony w obecnym
    egzemplarzu, więc nie widzę powodów dla których miałbym go nie chwalić.