    From: Alojzy Zakalec <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Przyzwoity laptop
    Date: Tue, 17 Nov 2009 19:19:57 -0800 (PST)

    On Nov 17, 5:14 pm, Tomasz Bątor <m...@k...pl> wrote:
    > Bezskutecznie (jak na razie) poszukuję laptopa o poniższych parametrach
    > (posortowane wg ważności):
    >
    > - rozdzielczość 1680x1050 lub większa

    A nie ważniejsza jest WIELKOŚĆ matrycy raczej niż jej rozdzielczość?

    > - dobra jakość matrycy (kolory, kąty widzenia)

    A to zgodzę się, że to ważna cecha u laptopa.

    > - przynajmniej core 2 duo
    > - 4 gb ram
    > - grafika na poziomie GF 130M

    Z moich obserwacji to u laptopa znacznie ważniejsza niż wypasiona
    elektronika jest MECHANIKA! Tzn. mechanika precycyjna, czyli
    eleganckie upakowanie tych wszystkich podzespołów w jak najmniejszej
    przestrzeni, jak najbardziej CICHA wentylacja, mała waga, cienkość,
    bezproblemowe zawiasy, może nawet odporność na wstrząsy itd.
    Ciekawy jestem opinii innych grupowiczów na ten temat...