  • Data: 2009-11-19 01:13:47
    Temat: Re: Przyzwoity laptop
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 18, 11:17 pm, Szymon von Ulezalka
    <s...@g...com> wrote:

    > to i tak lepiej niz 15" z 1280x800 ;p

    już nie wspominając, że 15" przy 4:3 to większa powierzchnia niż 15"
    przy np. 5:3,

    im bardziej zbliżony do kwadratu prostokąt, przy tej samej przekątnej,
    tym jego powierzchnia większa

    więc czy to nie dlatego właśnie marketing wmówił wszystkim, że
    panoramiczne wyświetlacze som bardziej nowoczysne?