  • 21. Data: 2012-03-21 18:14:15
    Temat: Re: Przyznać się!
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 21.03.2012 17:38, Bydlę pisze:
    > Zaś sprawa jest poważniejsza, niż może się wydawać - taki jeden znajomy
    > protestant olewał przepisy pord, bo wyżej stawiał te dane mu przez jego
    > boga - że np. nie wolno mu zaniedbać ciała i kłaść się spać bez posiłku
    > wieczornego. Więc gnał przez wsie, by zdążyć rozmrozić bułkę na kolację,
    > a odpytany na okoliczność niebezpieczeństw odparł, że pan (jego) nad nim
    > czuwa, więc krzywda _mu_ się nie stanie.

    To nie jest raczej problem wiary, tylko tego, ze ten znajomy mial niezle
    najebane w glowie!

  • 22. Data: 2012-03-21 18:15:30
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 21.03.2012 18:03, Maciek pisze:

    > Ja mam naklejona w srodku "modlitwe kierowcy" :)

    Dobrze, ze nie "modlitwe Polaka" :)

  • 23. Data: 2012-03-21 19:55:07
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-21 01:39, to pisze:
    > Kto ma na klapie rybę, a w środku św. Krzysztofa?

    Ja mam na klapie ptaszka. Chyba mewa.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 24. Data: 2012-03-21 21:18:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** to pisze tak:

    > Kto ma na klapie rybę, a w środku św. Krzysztofa?
    > Albo "uwaga dziecko"?

    Na jednym mam rybę-rekina, św. Krzysztofa i Dżizasa po poprzedniku na
    desce, rejestracje za szybą: po prawej ZDZIHU, po lewej KRYCHA

    Na drugim mam Mój drugi samochód to passat i trójkąt PMS
    za szybą PATI i MONIA

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 25. Data: 2012-03-21 21:45:43
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-03-21 17:21, scobowski pisze:

    > albo zwykłym drogowym chamem :) potwierdzam obserwację.

    Po prostu chcą zapewnić innym szybkie spotkanie ze swoim Bogiem...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 26. Data: 2012-03-21 21:57:08
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-21 01:39, to pisze:
    > Kto ma na klapie rybę, a w środku św. Krzysztofa?
    > Albo "uwaga dziecko"?

    Ja mam na prośbę żony, dla spokoju swojego "jedzie z nami dziecko".
    A nie na szybie mondeoklubpolska.
    No i... ??

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 27. Data: 2012-03-22 00:18:17
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-21 17:38, Bydlę pisze:

> [...]
    > czuwa, więc krzywda _mu_ się nie stanie.
    >
    > Więc wierzący mogą być niebezpieczni z definicji...

    Wiara rośnie jak samochód albo motocykl zostanie poświęcony na corocznym
    odprawianiu czarów na jasnej górze...

    Ja wiem że ci normalniejsi wierzący odróżniają bezpieczne prowadzenie od
    poświęconego kierowcy z odpuszczonymi grzechami ale są i tacy którzy
    łączą te dwie sprawy...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 28. Data: 2012-03-22 00:19:59
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-21 19:55, Grejon pisze:

    > Ja mam na klapie ptaszka. Chyba mewa.

    A przypadkiem to nie paw?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 29. Data: 2012-03-22 00:21:16
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-22 00:19, The_EaGle pisze:

    > A przypadkiem to nie paw?
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafał

    Nie sądzę. Bardziej widać skrzydła niż ogon.

  • 30. Data: 2012-03-22 00:27:34
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-21 21:57, v...@i...pl pisze:

    > Ja mam na prośbę żony, dla spokoju swojego "jedzie z nami dziecko".
    > A nie na szybie mondeoklubpolska.
    > No i... ??

    Powiedz żonie że ci którzy są w stanie to przeczytać:

    - stoją w korku za tobą i nie zagrażają waszemu dziecku
    - jadą z tą samą prędkością co ty ale za blisko ponieważ chcieli to
    przeczytać - wskazane więc będzie nakleić mniejszym fontem "Jeżeli
    możesz to przeczytać jesteś za blisko"
    - mają bardzo dobry wzrok i jadą w bezpiecznej odległości z twoją prędkością

    Natomiast pozostali tego nie przeczytają a wiec są wśród nich ci którzy
    mogą zagrozić waszemu dziecku. Wniosek z tego taki że wieszanie tego
    jest bez sensu.

    Z obserwacji wynika że 90% osób z tymi znaczkami to kobiety a te właśnie
    w takiej liczbie nie myślą logicznie.

    Pozdrawiam
    Rafał