    From: Yakhub <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przyszłość motoryzacji - trochę [piątkowo] [długie]
    Date: Mon, 12 Jul 2010 09:14:08 +0200

    Dnia Fri, 9 Jul 2010 19:42:45 +0200, pavellz napisał(a):

    > Użytkownik "Technolog" <t...@g...com> napisał w wiadomości

    > W przypadku mało uczęszczanych tras z kolei koszty przerosłyby znacznie
    > potencjalne zyski. Pozostaje także kwestia tego, że taką rewolucję
    > należałoby zrobić w bardzo krótkim czasie na większości dróg w danym obszarze,
    > bo nie wierzę aby ktokolwiek kupił taki pojazd, jeśli by miał świadomość,
    > że np. do Katowic może pojechać choćby dziś, ale nad morze dopiero
    > w perspektywie 10 lat. :)

    I wtedy, wiesz, że po drodze automatyczne prowadzenie będzie działać po
    drodze w Krakowie, Włoszczowej, Warszawie i na 10km odcinku kawałek za
    Warszawą, więc przejeżdżając przez te miasta możesz sobie w aucie spokojnie
    zjeść obiad, wypić kawę, albo poczytać gazetę.. Na pozostałej części trasy
    musisz, niestety, tradycyjnie kręcić kierownicą. Nie widzę tego problemu
    :).

    --
    Yakhub