  • Data: 2014-05-03 00:07:17
    Temat: Re: Przyszlosc energetyki
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.05.2014 21:21, Konrad Anikiel wrote:
    > Tlen jest drogi. Ale już niedługo technologia separacji na membranach się
    upowszechni i powinien stanieć.

    Niby 6 razy tańszy, ale i tak potrzebujemy go w formie ciekłej,
    czyli zimnej (lżejsze "kanistry"), nie wyjdzie więc na to samo?

    Zresztą, 30centów za funt to chyba nawet taniej niż nafta.

    Posałem pytanie o wkład ceny paliwa/utleniacza do łącznych kosztów
    na pl.sci.kosmos. Jakieś osoby związane z przemysłem
    kosmicznym niedawno się tam jeszcze kręciły.

    pzdr
    bartekltg