    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przyszła Europa?
    Date: Sun, 21 Jul 2024 23:41:13 +0200

    On Sun, 21 Jul 2024 23:09:45 +0200, heby wrote:

    > Myślę, że też nie potrafią w każdej sytuacji. Prawda taka, że
    > zapierdalanie z dużymi prędkościam >200 ma miejsce na kilkupasmowych
    > autostradach, a nie na ciasnych odcinkach. Sam jechałem tam koło 180 i
    > stwierdzam, że to nie było specjalnie bezpieczne. Ciasno.

    Ale drogi nie zajezdzali :-)

    > Przecież o tym mowa: albo będzie ekstradycja albo zostanie u arabów i
    > prędzej czy później nie będzie do stać na życie na pustyni, nawet
    > szklanobetonowej. To nie mafiozo z dożywotnim dostępem do gotówki, tylko
    > zwykły dupek.

    Ponoc handował kawą. To moze dalej handlowac, z ZEA.

    > To niedobrze. Nie powinienem zakładać, że po lewej mam morderców
    > zapierdalajacych >200. To tak samo, jak nie zakładam, że ktoś na
    > zapleczu sika do piwa.

    Skoro wolno 200 i wiecej, to zakładasz i sie upewniasz.

    > Niespecjalnie. Tzn współczesne osobówki mają na tyle dobre
    > przyśpieszenie, że zmiana ze 120 na 140 to tylko krótka chwila.

    Ale trzeba chciec. No i jechac taka wspólczesna :-)

    > Właśnie w tym rzecz: nie. I jestem tym zaskoczony, że jestem procentowo
    > więcej na lewym niż prawym, mimo trzymania 140-150. I wcale bardziej
    > szybko od prawego się nie poruszam.

    Bo to jest to, ze mało u nas jezdzi ponad 140, a dużo - 120.

    > Szerokośc pasa i promień zakrętu.

    Być może, ale nie dostrzegam.

    > Może to szacowanie ryzyka, utrzymanie toru jazdy na S jest łatwiejsze
    > niż na resztkach asfaltu za stodołą.

    IMO - wiekszosc chce jechac szybciej niz te 70. Stąd kolejka za tym
    pierwszym. Tylko nie mogą lub nie potrafią go wyprzedzic.

    > Korupcja to nadużycie stanowiska do osiągnięcia prywatnych korzyści.
    > Tylko tyle. Pasuje.

    Ale dlaczego naduzycie, skoro wykroczenie było prawdziwe?

    J.