  • Data: 2024-07-22 00:45:16
    Temat: Re: Przyszła Europa?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.07.2024 o 00:11, heby pisze:
    [...]
    > No to dostosowuję. Okazuje się że 140-150 jest całkiem normalną
    > prędkością przelotową dla tego pokracznego samochodu. Prawdę mówiąc nie
    > byłem tego pewien, kiedy go kupowałem. Ale daje radę mimo konstrukcji
    > bliższej pudełku na buty.

    > No ja też nie mam. Więcej czasu spędzam na lewym pasie niż prawym. Ku
    > mojemu zaskoczeniu. 10 lat temu było odwrotnie i to znacząco, mimo
    > posiadania turbodiesla w tamtym czasie. Za dużo zapierdalaczy w
    > wyklepanym złomie, było to po najzwyczajniej niebezpieczne.

    Ja więcej czasu spędzam na prawym pasie na autostradzie, może dlatego,
    że przekraczam...ale bez przesady? Czasem dokonuję 170 a mogę nawet 200.
    Kwestia warunków oraz tego, "co mnie śledzi" Ustępuję tym powyżej
    dopuszczalnej...ale nie zawsze zwalniam do 140...w sumie to rzadkie
    przypadki bo na "auto" nie jeżdżę codziennie.

    > Przyznam, że jak widzę takie samo Orlando w lusterku za mną, to
    > faktycznie wygląda to bardziej sugestywnie niż wyklepany przystanek z
    > czterema kłókami z drutu. Może faktycznie powinienem jeździć bardziej
    > agresywnie, bo auto wygląda jak by wiozło pięć ton ołowiu co może dać
    > poprzedzajacemu do myślenia.

    Może wystarczy 10/20kmh ponad normę, wtedy docenisz, że mniej Cię
    ścigają? Ja tak robię. Ok, ścigają mnie ale już nieliczni...czyli Ci,
    którym udał o się przerwać "blokadę" wcześniej :)

    > Tylko że ja nie potrzebuję nic sobie powiększać. Ja do celu potrzebuję
    > dojechać. W jednym kawałku. Zdaje sobie sprawę z żałosności takiego celu
    > wobec zapierdalaczy, ale co robić.

    Zjechać na lewy. Skoro chcesz być zgodny to nie możesz być "niezgodny"
    :) Logika!

    P.S. w dupie mam światła w odbyt. Mam pedał "gazu" i jakąś moc i nie
    waham się użyć. Niech wyprzedza jak jest "lepszy" :) Mogę mu nawet
    zjechać :D Niech pokaże, że obok na pasie ma potencjał :D...to nie ja
    płacę na odcinku kontrolowanym :)

    > PS. Carnivala prawie kupiłem. Prawie, bo w ostatniej chwili mechanik
    > wyjaśnił mi, że o ile moja Laguna 2 była mocno awaryjna, to była tak
    > naprawdę bezawaryjna przy Carnival. Nie wiem czy miał racje, ale potem
    > faktycznie trafiłem na jakaś tabelkę, gdzie Carnival był pierwszy a
    > Laguna 2 druga i nie był to ranking zajebistości.

    Brednie. Miałem podobnie w sensie rankingów. Kupiłem Carnivala 2,9
    CRDI/automat 10 lat temu z 80tys przebiegu, naprawiłem wtryski "delphi"
    bo jebały zgnilizną i zrobiłem 200tys bezawaryjnie + obsługa. Teraz
    robię mu "progi" bo zaczynają gnić i będę męczył go do jego śmierci :)
    Zajebiste auto! Nigdy nie miałem takiego auta, gdzie przez 200tys byłby
    jakiś większy problem. BTW podczas naszej "rozmowy" odjebałem 150km
    (najmniejszy ruch) zamiast rano w poniedziałek. Zajebista jazda.
    Ścigałem się z Mesiami AMG na trasie i nikt nie wygrał w sensie, że
    rogatki docelowe mijaliśmy w odstępach sekundowych...co potwierdza moje
    COTYGODNIOWE doświadczenie :) Rozumiesz "cotygodniowe/150km?" w sensie
    "co tydzień"? W różnych warunkach ruchu?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>