  • Data: 2024-07-22 11:06:08
    Temat: Re: Przyszła Europa?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.07.2024 o 00:11, heby pisze:
    [...]
    > PS. Carnivala prawie kupiłem. Prawie, bo w ostatniej chwili mechanik
    > wyjaśnił mi, że o ile moja Laguna 2 była mocno awaryjna, to była tak
    > naprawdę bezawaryjna przy Carnival. Nie wiem czy miał racje, ale potem
    > faktycznie trafiłem na jakaś tabelkę, gdzie Carnival był pierwszy a
    > Laguna 2 druga i nie był to ranking zajebistości.

    Tak apropo's tych tabelek...bo jak pisałem, też je widziałem. Głównie
    odnosiły się do Carnival TD a nie CRDI. Pierwsze CRDI nie były udane ale
    potem nastąpiła poprawa. Mój jest "ostatni z taśmy" 2006 w opcji FULL.
    Potem po latach trafiłem na artykuł...gdzie w końcu ktoś docenił to
    auto. Obecnie ten model, to już staroć ale nadal mi sie nim dobrze
    jeździ a części taniusie. Następny model Carnival od 2007 już był
    zjebany, bo silnik został "wysilony" i lubił się psuć i palił znacznie
    więcej. Dokonano tylko kosmetyki wobec poprzedniego modelu silnika.

    Tutaj masz artykuł, że "odszczekano" złe wrażenia :)...i całkowicie się
    z tym zgadzam.
    https://www.auto-swiat.pl/uzywane/kia-carnival-29-cr
    di-wyrazny-postep/ge0yf9x

    --