    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przyszła Europa?
    Date: Sun, 21 Jul 2024 19:09:45 +0200

    On 21/07/2024 18:14, io wrote:
    > Pociągi i samoloty też mają zwolnić do 140?

    Chciałbym abyć miał magiczne zdolności uzasadnienia tej wypowiedzi
    logicznie.

    Nie, nie mają. Podpowiedź: nie poruszają się po autostradach. Możesz
    poświąecić tyle czasu na pojęcie tego ile potrzebujesz, nie ma pośpiechu.

    > Uwierz, wiemy lepiej od Ciebie jak jeździć.

    Wierzę. W końcu ciągle żyjesz, jak ja, a jednocześnie napierdalasz. Masz
    więc większe zdolności, to wiadomo. I dłuższego.

    > Na czym by to szczęście miało polegać?

    Na współżyciu społecznym. Autostrada jest dla każdego. Nie tylko dla
    napierdalaczy. To zdumiewający wniosek, rozumiem Twoją konfuzję.

    > Nie odkryłeś, że drogi i samochody lepsze mamy?

    Odkryłem kilka razy w tej dyspucie, tylko nie potrafisz czytać.

    > Jasne, Niemcy mają gorszą wyobraźnię tylko my wyjątkowi.

    Niemcy mają szerszą drogą. U nich to kilku samobójców, u nas Ci sami to
    mordercy.

    > Odkryli, że na szybką jazdę musi być człowieka stać.

    No to chyba prawie nikogo nie stać, poza biedakami. Biedaka zawsze stać
    na wszystko i nie ma nic do stracenia.

    Następnym razem jak zobaczę napierdalacza, to będę pamiętał, że to
    mentalny biedak. Dzieki, to otwiera oczy.

    > To fakty, se może każdy sprawdzić że jest jak piszę.

    Sprawdziłem i nijak to nie przystaje do mojej rzeczywistości.

    > Drogówka łapie przestępców?

    Tak. Możesz byz zdumiony ilu przestępców łapie drogówka. Większośc
    przestępców to jednak debile i czasem potrafią poszukiwani listami
    gończymi zapierdalająć 60@50 po czteropak do żabki.

    > Zajmij się swoimi bredniami.

    Wszak się zajmuję. Napatoczyłeś się jak ostatni dresiarz w klepanej
    bawarce z glejtem na zapierdalanie po autostradzie i lamentujesz że nie
    wszyscy są równymi Tobie debilami. Jak by to było pięknie, gdyby wszyscy
    zapierdalali po autostradach >200, a pedały tylko patrzyły z rowów. Aż
    mi okulary zapociło, takie to piękne.