eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrzysmazony filtr powietrzaRe: Przysmazony filtr powietrza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przysmazony filtr powietrza
    Date: Thu, 19 Nov 2009 15:18:29 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 55
    Message-ID: <he3k3l$dh6$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hdseso$e5p$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@s...googlegroups.com>
    <hdsfpe$hm8$1@inews.gazeta.pl> <hdv00v$e8q$1@inews.gazeta.pl>
    <he3bsr$e39$1@inews.gazeta.pl> <he3d3u$ic8$1@inews.gazeta.pl>
    <he3hk8$4pu$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: vpn-gw.just.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1258640309 13862 194.114.146.193 (19 Nov 2009 14:18:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Nov 2009 14:18:29 +0000 (UTC)
    X-User: defresz
    User-Agent: Unison/1.8.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:614094
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2009-11-19 14:37:35 +0100, "Karambol" <k...@g...pl> said:

    > Te objawy wygladaja mi jednak na lekko przestawiony zaplon.

    A to może być ciekawy trop, choć wychodziłoby, że coś było nie tak
    odkąd go kupiłem. Poprzedni właściciel zarzekał się, że w silniku nic
    nie było grzebane (a że to precel starej daty, mam powody żeby mu
    wierzyć ;-), więc możliwe że tak przyjechał z Germanii. Skądinąd już
    się dowiedziałem, że takie przysmażenie filterka się zdarza w tym
    modelu (i nie tylko), zwłaszcza przy wysokoprzepływowych TwinAirach.


    > Generalnie
    > dell'orto wcale nie sa takie himeryczne. Oryginalny, nie dotykany rekami
    > pseudo tuningowcow jest zawsze sprawny i nie sprawia zadnych problemow.

    Coś w tym może być.


    > Ludzie chca miec zawsze wiecej mocy i zabieraja sie do tego od zlej strony,
    > montujac gigantyczne dysze co nie podnosi mocy za to spalanie rosnie x2 i
    > zaczynaja sie problemy z nierowna praca, odpalaniem, parskaniem, zalewaniem,
    > dlawieniem (niepotrzebne skreslic: ) itd. Oryginalny dell'orto ma glowna
    > dysze 155 a wolne obroty 45.

    A to już nieprawda. Wyjeżdżały z fabryki różnie ustawione i nawet na
    gaźniku powinna być blaszka z nr settingu. W serwisówkach są opisy
    różnych settingów dla różnych wersji (inaczej Duke, inaczej 400,
    inaczej zdławione). To co piszesz jest poprawne np. dla wersji
    Competition, ale dla SC/SX powinno być: mj 195, nj 272, tv 40, sj 45,
    iglica na 2 ząbku od góry. I z wyjątkiem głównej dyszy tak jest u mnie.


    > Iglice ma podniesiana na 3 ząbek. Samo
    > uniesienie iglica na 4 (max w gore) daje dodatkowa moc kosztem max 0.5L
    > paliwa na 100km wiecej, przy tym nadal nie ma zadnych problemow z jego
    > praca. Zaladowanie do niego wielkich dysz czesto konczy sie tym, ze nie
    > mozna ustawic poziomu plywakow,

    U mnie zmiana ustawienia pływaka spowodowała tylko konieczność ciut
    dłuższego i precyzyjniejszego kopania na zimnym.


    > W kazdym razie popruboj najpierw z zaplonem, pokrec tym delklem. Zaznacz
    > sobie najpierw punkt wyjscia zebys mogol pozniej w razie co do niego wrocic.
    > Pozniej pokrec w prawo/lewo i sprawdz reakcje. On bedzie odpalal ale reakcja
    > na manetke powinna mowic czy to dobra droga czy nie.

    Dzięki, sprawdzę.


    --
    Pozdrawiam
    de Fresz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: