  • 31. Data: 2010-06-10 11:33:47
    Temat: Re: Przygotowanie auta na wyjazd (będzie stało)
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-10 11:17, Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

    > Widzę, że jakoś musisz zaistnieć - nie Ty pierwszy, nie ostatni.

    nie traktuj wszystkich swoją miarą

  • 32. Data: 2010-06-10 11:44:36
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Olek pisze:

    > nie traktuj wszystkich swoją miarą

    Napieraj - podobnych trolli tu dostatek, a teraz to już w ogóle się
    sezon zaczyna.

  • 33. Data: 2010-06-10 12:41:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Napieraj - podobnych trolli tu dostatek, a teraz to już w ogóle się
    > sezon zaczyna.

    Spokojnie. Jeszcze ze 2-3tyg i wyjadą na kolonie :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 34. Data: 2010-06-10 14:24:39
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > no właśnie, więc ta porada jest jedyna, którą powinieneś sobie wziąć do
    > serca... Reszta to zwykła piana o akumulatorach i komu ile wytrzymał

    Nie. Reszta to piana o alarmach zwykłych i badziewnych.
    Przykładowo alarm w moim starym cieniasie miał tę właściwość,
    że po odpięciu akumulatora zaczynał wyć, a nie miałem
    żadnego kluczyka do jego wyłączenia.

    > (wychodzi na to , że większość jeździ ruskimi czołgami ;) - szkoda czasu.
    widać małe toyoty robią za ruskie czołgi.

  • 35. Data: 2010-06-10 16:23:00
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A gdzie ją podłączysz w aucie?? Bo gniazdo zapalniczki
    > masz pewnie odłączone gdy auto stoi bez kluczyka w
    > stacyjce.

    Możliwe że w jakichś autach jest jak piszesz, ale ja jeszcze
    nie spotkałem. Fakt że nie jest moim hobby sprawdzanie czy
    kluczyk odłącza gn. zap., ale w każdym aucie którym
    jeździłem gniazdko działało nawet po wyjęciu kluczyka ;-)

  • 36. Data: 2010-06-10 16:27:48
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    Nie lepiej i (chyba) bezpieczniej na parkingu strzeżonym?
    Abonament na miesiąc to raczej nie będzie duży wydatek, a
    chociaż sumienie spokojniejsze ;-)

  • 37. Data: 2010-06-10 17:40:11
    Od: AM <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-10 16:23, Robert_J pisze:

    > Możliwe że w jakichś autach jest jak piszesz, ale ja jeszcze nie
    > spotkałem.

    No cóż, najwyraźniej miałeś okazję korzystać z niewielu pojazdów :)
    Podobnie jest z radioodbiornikiem. Inna sprawa, że w większości
    takowych jest pozycja kluczyka w stacyjce, gdzie odłączony jest zapłon
    i cała reszta, a gniazdo zapalniczki i radioodbiornik działa.
    Różnie też bywa z gniazdami w bagażniku.

    > Fakt że nie jest moim hobby sprawdzanie czy kluczyk odłącza
    > gn. zap., ale w każdym aucie którym jeździłem gniazdko działało nawet po
    > wyjęciu kluczyka ;-)

    A jakie to hobby miałeś na myśli? Zasilanie nawigacji, komórki,
    ładowanie baterii do aparatu, pompowanie materaca itd. to hobby?
    O tej nieszczęsnej lodówce już nie wspomnę...

  • 38. Data: 2010-06-10 20:17:53
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-10 12:41, DoQ wrote:

    > Spokojnie. Jeszcze ze 2-3tyg i wyjadą na kolonie :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Pawel

    normalnie m jak miłość bez wazeliny - wzruszyłem się :)

  • 39. Data: 2010-06-10 20:23:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

    > normalnie m jak miłość bez wazeliny - wzruszyłem się :)

    Ciesze sie razem z toba. Obfitego kieszonkowego zycze.

  • 40. Data: 2010-06-10 20:26:29
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-10 20:23, DoQ wrote:

    > Ciesze sie razem z toba. Obfitego kieszonkowego zycze.

    wzajemnie