  • 61. Data: 2010-06-11 00:01:16
    Temat: Re: Przygotowanie auta na wyjazd (będzie stało)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Grejon pisze:
    > Mam 10 :-P

    Wystarczy :)

    > To zapytam inaczej - czy taka "chińska ładowarka" nie ma na wejściu
    > jakieś małego (max. 2A) bezpiecznika?

    To zalezy od Chinczyka :P
    Ja tam sobie odcinanie zasilania chwale. Po 15 min wylacza wszystko. Jak
    zapomne drzwi domknac,czy zostawie zapalone swiatlo w kabinie - sam
    wylaczy, podobnie jak radio :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 62. Data: 2010-06-11 00:04:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Zeby ci chinska ladowarka auta nie sfajczyla jak zapomnisz jej wyjac :)

    Albo aby nie trzeba było wykrywacza radarów wyjmować z gniazdka
    przy każdym wyjściu z auta i ryzykować nieodpalenie na zmarłym aku
    gdy się o tym zapomni :-)

  • 63. Data: 2010-06-11 00:12:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:

    > Albo aby nie trzeba było wykrywacza radarów wyjmować z gniazdka
    > przy każdym wyjściu z auta i ryzykować nieodpalenie na zmarłym aku
    > gdy się o tym zapomni :-)

    No chociazby. Akumulatora tez nie trzeba wyciagac jak sie wyjezdza na
    wczasy samolotem ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel