  • 1. Data: 2010-06-08 20:04:05
    Temat: Utrudnienia (powodziowe) na trasie: Zgorzelec-Wroclaw-Opole-Kluczbork-Wielun-Belchatow?
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Witam,
    za 2 dni jade wyzej wymieniona trasa.
    Czy ktos wie czy sa jakies utrudnienia zwiazane z powodzia?
    Gdzies czytalem ze obwodnica Opola jest zamknieta i trzeba sie przez
    centrum pchac.

    Zgorzelec-Wroclaw-Opole to oczywiscie A4
    Potem E46 do Opola.
    Za Opolem E45 do Wielunia a potem 8ka juz do Belchatowa.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 2. Data: 2010-06-08 20:08:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello topek,

    Tuesday, June 8, 2010, 8:04:05 PM, you wrote:

    > za 2 dni jade wyzej wymieniona trasa.
    > Czy ktos wie czy sa jakies utrudnienia zwiazane z powodzia?
    > Gdzies czytalem ze obwodnica Opola jest zamknieta i trzeba sie przez
    > centrum pchac.

    Obwodnica Opola będzie otwarta od jutra w południe (według zapowiedzi)

    > Zgorzelec-Wroclaw-Opole to oczywiscie A4
    > Potem E46 do Opola.

    Nie ma drogi E46...

    > Za Opolem E45

    Ani E45...

    > do Wielunia a potem 8ka juz do Belchatowa.

    Drogi 46 i 45 to drogi krajowe, tak jak 8-ka.

    Swoją drogą nie lepiej do Częstochowy i stamtąd gierkówką do
    Bełchatowa?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2010-06-08 22:06:25
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    > Ani E45...

    Jest :). (No wiem, w Polsce nie ma).

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2010-06-09 11:14:29
    Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    > Obwodnica Opola będzie otwarta od jutra w południe (według zapowiedzi)
    Jak otworza moglbys cos napisac?

    Poza tym ok na caleym, podanym przeze mnie, odcinku A4?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 5. Data: 2010-06-09 11:18:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello topek,

    Wednesday, June 9, 2010, 11:14:29 AM, you wrote:

    > Jak otworza moglbys cos napisac?

    Zerknij sobie http://www.24opole.pl/?id=wiadomosci_informacje&news
    =4456&Obwodnica_juz_otwarta

    > Poza tym ok na caleym, podanym przeze mnie, odcinku A4?

    Nic mi nie wiadomo o utrudnieniach. Ale ja teraz naprawdę bardzo
    rzadko jeżdżę :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2010-06-09 11:21:02
    Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    > Swoją drogą nie lepiej do Częstochowy i stamtąd gierkówką do
    > Bełchatowa?
    Nie.
    Z opola do Czewy mam 100km
    100km to ja juz jestem 10km za Wieluniem i mam 50km do Belchatowa.
    Musze sie przebijac przez Czewe.
    A potem od gierkowki dobijac do Belchatowa.
    8ka od wielunia do Belchatowa jest przyzwoita.
    Nadkladam 25km

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 7. Data: 2010-06-09 11:54:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello topek,

    Wednesday, June 9, 2010, 11:21:02 AM, you wrote:

> [...]
    > Musze sie przebijac przez Czewe.
    > A potem od gierkowki dobijac do Belchatowa.
    > 8ka od wielunia do Belchatowa jest przyzwoita.

    Domyślam się, że na 8 we Wrocławiu z przyczyn oczywistych wskakiwać
    nie chcesz. Choć patrząc na mapę, jazda do Bełchatowa przez Opole i
    Kluczbork to bardzo dziwny pomysł.

    Obwodnica Wrocka to absolutna konieczność dla uniknięcia takich
    absurdów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2010-06-09 14:14:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:11610644119.20100609115434@pik-net.pl...
    > Domyślam się, że na 8 we Wrocławiu z przyczyn oczywistych
    > wskakiwać
    > nie chcesz. Choć patrząc na mapę, jazda do Bełchatowa przez Opole
    > Kluczbork to bardzo dziwny pomysł.

    Moze nie az tak - Topek to przeciez wszystko wyprobowal

    > Obwodnica Wrocka to absolutna konieczność dla uniknięcia takich
    > absurdów.

    Juz za chwileczke, juz za momencik tzn za rok, moze dwa :-)
    Powodzie oszczedzily i duzych opoznien nie bedzie .. przynajmniej
    nie z ich powodu :-)

    Ale akurat na tym kierunku niekoniecznie musialby byc obwodnica
    Wrocka - by przez Olawe, Brzeg czy nawe Opole - tylko ze dalej i
    tak dobrej drogi nie ma.

    J.,

  • 9. Data: 2010-06-09 14:28:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    [...]

> [...]
    > Ale akurat na tym kierunku niekoniecznie musialby byc obwodnica
    > Wrocka - by przez Olawe, Brzeg czy nawe Opole - tylko ze dalej i

    Obwodnica Wrocka nie sięgnie d.k. 8?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2010-06-09 14:43:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał
    > Hello J.F.,
    >
    > Obwodnica Wrocka nie sięgnie d.k. 8?

    Siegnie, siegnie, juz nawet w googlach widac ze siega, ale tak
    ogolnie pisalem ze i od tej strony przydalaby sie jakas dobra
    droga, a jakby byla to tez by rozwiazywala sprawe.

    J.