  • Data: 2011-03-29 12:25:37
    Temat: Re: Przyczepa Campingowa - potrzebuję pożyczyć
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co sprawilo, ze poczules potrzebe przyjscia z tym "problemem" na grupe
    > dyskusyjna?
    >
    > <dobra rada mode on>
    > Jesem pewien, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,> <dobra rada mode off>
    >
    > Znowu bedzie, ze sie czepiam... ale dziwi mnie, ze byl na tyle zaradny aby
    > zasubskrybowac grupe a nie wpadl na to, ze google instnieje...

    Czytam tą grupe od paru lat, napisałem parę postów i to nie śmieci.....,
    więc nie rozumiem wypowiedzi, która podważa jakiekolwiek moje kompetencje
    do zadania takiego pytania.
    Umiem, używać googli, i nawet udało mi się uzyskać pewne informacje,
    ale w L..., rozbieżność cen jest od 40 zł do 200 zł za dobę,
    a poza tym spotkałem się z informacją, że pobierana jest opłata serwisowa
    300 zł
    (bezzwrotna).
    Mam wątpliwości, więc się pytam.. Nie musisz odpowiadać...
    Ale może masz jakieś informacje w TEMACIE..., ajeśli nie ty, to może czyta
    tą grupę ktoś,
    kto ma jakieś doświadczenia, a nie koniecznie jest miłośnikiem
    "Carawaningu"....
    pozdr.
    gr