  • 11. Data: 2016-12-21 21:53:13
    Temat: Re: Przyciski dotykowe
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup

    > Ale tez chyba wiekszy sygnal uzytkowy.

    Jeśli ktoś ma stopę wielkości czujnika to tak, a tu jest sytuacja
    odwrotna do telefonu, ogromny sensor i mały obiekt wykrywany.

    > Jestem pod wrazeniem samsunga - ekran wykrywa zblizenie palca na
    > odleglosc blisko 10mm.

    Dość stabilnie uruchomiłem wykrywanie na 20-25cm ale to już takie na
    słowo honoru

    > Jaka to pojemnosc ?

    Trzeba policzyć bo zmierzyć się nie da.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 12. Data: 2016-12-26 23:07:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AlexY <a...@i...pl> wrote:

    > Tylko że te elektrody muszą być w formie napylonej metalizacji (co
    > powinno być wykonalne w warunkach domowych ale nie banalne)

    Jak?

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 13. Data: 2016-12-27 00:08:05
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Adam Wysocki pisze:

    > Jak?

    https://www.youtube.com/watch?v=_zoeeR3geTA
    pierwsza minuta filmu, dokładnego przepisu nie znam.

  • 14. Data: 2016-12-27 00:16:47
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 27.12.2016 o 00:08, AlexY pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=_zoeeR3geTA
    > pierwsza minuta filmu, dokładnego przepisu nie znam.

    Uwielbiam takich jednonogich teoretyków trójskoku, jak ty.

    --
    Kaczin

  • 15. Data: 2016-12-27 12:13:19
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Kaczin pisze:

    > Uwielbiam takich jednonogich teoretyków trójskoku, jak ty.

    Masz jakiś problem z czytaniem ze zrozumieniem?

  • 16. Data: 2016-12-29 00:01:12
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AlexY <a...@i...pl> wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=_zoeeR3geTA
    > pierwsza minuta filmu, dokładnego przepisu nie znam.

    Więcej tu: https://www.youtube.com/watch?v=9OEz_e9C4KM (film tego samego
    gościa).

    Thx.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 17. Data: 2016-12-29 02:38:43
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Adam Wysocki pisze:

    > Więcej tu: https://www.youtube.com/watch?v=9OEz_e9C4KM (film tego samego
    > gościa).

    A tu DIY. W sumie prostsze niż myślałem.
    https://www.youtube.com/watch?v=c4Sic1DRXJI

  • 18. Data: 2016-12-29 11:51:11
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AlexY <a...@i...pl> wrote:

    > A tu DIY. W sumie prostsze niż myślałem.
    > https://www.youtube.com/watch?v=c4Sic1DRXJI

    Że on się nie boi, że mu ten słoik imploduje... przecież on nie jest
    przeznaczony do podciśnienia, do tego w wysokiej temperaturze.

    Swoją drogą ciekawi mnie ta plazma - naprawdę wystarczy przyłożyć 200V DC
    w taki sposób (minus do miedzi, plus do stali) i zrobić próżnię, żeby
    powstała taka plazma (nawet bez magnesu)?

    Ciekawe czy przy HV AC i innych elektrodach (np. obu stalowych) też by
    powstała...

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 19. Data: 2016-12-29 12:07:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał

> [...]

    >w taki sposób (minus do miedzi, plus do stali) i zrobić próżnię, żeby
    >powstała taka plazma (nawet bez magnesu)?

    W neonowce wystarczy. W swietlowce jakby tez.

    >Ciekawe czy przy HV AC i innych elektrodach (np. obu stalowych) też
    >by
    >powstała...

    Tak.
    I nawet nie trzeba jakiegos HV - takie CB rozswietla swietlowke sama
    antena.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Plasma_etching

    A kuchenka mikrofalowa dziury w szkle wypala :-)
    Choc napiecia w niej to juz chyba dosc potezne, skoro iskry przez
    powietrze leca.

    J.

  • 20. Data: 2016-12-29 12:14:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Wysocki napisał:

    > Że on się nie boi, że mu ten słoik imploduje... przecież on nie jest
    > przeznaczony do podciśnienia, do tego w wysokiej temperaturze.

    Jak nie, jak tak? Przecież przy wekowaniu kompotu, dajmy na to sliwkowego
    (w wysokiej temperaturze), ze słoika poietrze usuwane jest całkowicie.

    --
    Jarek