  • Data: 2012-02-18 11:00:35
    Temat: Re: Przychodnia doktora M
    Od: marek augustynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przede wszystkim piszesz niejasno, zbyt abstrakcyjnie.
    > Na usenet i ogólnie forach wszelkiej maści trzeba pisać zwięźle i
    > możliwie krótko w związku tym, że pisują tu przeróżne osoby, najczęściej
    > obce dla siebie wzajemnie, nie łapiące naszego, być może, specyficznego
    > sposobu wypowiadania się, myślenia itp.
    > Może znajdzie się jedna, dwie osoby, które po porannym śniadaniu będą
    > miały ochotę na zgłębianie 3. dna Twojego przekazu ale jeśli chcesz być
    > zrozumiany - pisz prosto, do granic możliwości vide "brzytwa Ockhama",
    > to pomaga.

    Masz rację, to jest moja wada. Jednak w tym wypadku tekst był prosty.
    Jedyne co trzeba było zrobić, to przeczytać zdanie po zdaniu, wyraz po
    wyrazie i ewentualnie, jeśli taka wola, zastosować się do rady w
    dokładnie opisany sposób, praktycznie, sam na sam ze swoim zdjęciem.
    Nie mogę odpowiedzieć na pytanie "Po co?". Ja nikogo nie chce niczego
    nauczyć, chce tylko, żeby ludzie zaczęli myśleć. To chyba nie są moje
    słowa, coś mi się zdaje..

    Może trudność nie wynika z zawiłości tylko z prostoty?

    marek