  • Data: 2012-02-17 23:16:42
    Temat: Re: Przychodnia doktora M
    Od: marek augustynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba tylko po to, zeby stwierdzic, ilu debili zabierze glos z uwagami
    > malo merytorycznymi, jak rowniez tacy, ktorzy nigdy wlasnego zdjecia
    > nie poddali ocenie innych...

    Mój tekst ma wyłącznie wartość edukacyjną i wybaczcie słowa, głęboki
    sens. Czasem jest tak, że odpowiedzi nie mają znaczenia. Możliwe, że
    odpisujący nie zrozumieli, ty chyba też, ale co ja mam niby z tym
    począć? Mam tłumaczyć coś czego nie powinno się tłumaczyć? Nawet
    gdybym zaczął rozmowę i "wyjaśnianie" to co?.. Przepraszam, ale
    dotarłem do momentu, w którym nie jestem w stanie schodzić poniżej
    pewnego poziomu. Po prostu mi się nie chce. I tak całe szczęście,
    dzięki Bogu w którego nie wierzę, nie schamiałem.
    Szukam ludzi, którzy mnie czegoś nauczą, zgwałcą intelektualnie,
    wszędzie, nie tylko tu. Ale jest ich coraz mniej. Co mam z tym robić?
    Serio się pytam. Czy mam już na wieczność chodzić samotnie i robić z
    siebie pośmiewisko? Przecież wywalam swoje flaki. Z pewnością może się
    wydawać, że to szaleństwo, czy coś w tym rodzaju. Ale prawda jest
    taka, że jestem normalny do granic możliwości. Nawet to co teraz piszę
    o tym świadczy.

    Możemy pogadać. Nie o mnie, ja jestem tylko agrumentem, podmiotem, w
    ogóle o problemie. Przecież to ważne. Przewijają się jacyś ludzie,
    fotografie, coś tam sroś tam i czy ktoś tu się czegoś uczy czy tylko
    tak, od picu? Ja na tej grupie nauczyłem się ogromnie dużo, od
    wszystkich, więcej niż od tzw. środowisk. Może wykorzystywałem do tego
    ludzi, grałem bez zasad, ale chodzi mi o portret, wszelkie jego
    źródła: psychologię, filozofię, anatomię, sztukę itd. itp. Po prostu
    jest to dziedzina interdyscyplinarna. Fotografia.

    Wiem, że niekoniecznie odpowiadam tobie, bo przecież nie o to chodzi.
    Tak chciałem zagaić.

    marek