  • 11. Data: 2014-02-12 15:57:48
    Temat: Re: Przewożenie nart w Austrii
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > http://www.skiforum.pl/topic/33032-austria-przewozen
    ie-nart-cos-nowego/

    > Problem w tym, że narty 195 cm nie zmieszczą mi się w przestrzeni
    > bagażnik-siedzenia. Jest opcja złożenia 1/3 tylnej kanapy i wtedy na skos
    > wejdą.
    > Jakoś nie uśmiecha mi się 1650 E mandacik

    To jakies kompletne bzdury. Nastepna sprawa to kto teraz jezdzi na nartach
    195cm, chcesz bic rekordy predkosci ?:)

  • 12. Data: 2014-02-12 16:01:02
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    a sorry to tury, ale tez jakies dlugie. Masz 2m wzrostu ?

  • 13. Data: 2014-02-12 19:48:23
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 o 15:57 Czesław Wiśniak <c...@n...pl> pisze:

    > To jakies kompletne bzdury. Nastepna sprawa to kto teraz jezdzi na
    > nartach 195cm, chcesz bic rekordy predkosci ?:)

    Ja pierdzielę co za ludzie, człowiek zadaje konkretne pytanie a w zamian
    otrzymuje takie uwagi.
    Co Ci kolego do tego na jakich On nartach jeździ? - może lubi na 2.5m w
    pedalskie różowe kwiatki?
    Ma taką ochotę - to jeździ na takich o długości 195cm.
    Nie masz nic mądrego do powiedzenia w temacie wątku - czytaj i ucz się od
    mądrzejszych od siebie.

    TG

  • 14. Data: 2014-02-12 20:29:30
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    >Ma taką ochotę - to jeździ na takich o długości 195cm.
    >Nie masz nic mądrego do powiedzenia w temacie wątku - czytaj i ucz się od

    A chuj co do tego jaki on ma stosunek do moich uwag.
    Miales ostatnio jakies zle doswiadczenia i sie polamales na nartach ?
    Nie masz nic madrego do powiedzenia w temacie watku to wypierdalaj !

  • 15. Data: 2014-02-12 21:25:48
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 o 20:29 Czesław Wiśniak <c...@n...pl> pisze:

    > A chuj co do tego jaki on ma stosunek do moich uwag.

    No faktycznie, nic tu po mnie.

    TG

  • 16. Data: 2014-02-12 21:33:11
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >No faktycznie, nic tu po mnie.

    Czy moja uwaga byla niestosowna to ja moge uslyszec jedynie od watkotworcy,
    bo ty nie byles adresatem to primo, a secundo napisalem, ze ten
    pseudoaustriacki przepis to bzdura.
    Powinienes to zrozumiec.

  • 17. Data: 2014-02-12 21:40:10
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 12 Feb 2014 14:52:45 +0100, Jacek wrote:

    > Jakoś nie uśmiecha mi się 1650 E mandacik Jacek

    No i niech mi ktoś powie, że wysokość mandatów nie wpływa na ilość
    popełnianych wykroczeń ;)

    Tomek

  • 18. Data: 2014-02-13 03:05:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:ldftd8$fel$1@dont-email.me...
    > Policja austriacka, jesli mialbys kontrole, przyczepi sie tylko do nart
    > jesli beda lezec w srodku niczym nie zabezpieczone (luzem - paski
    > spinajace dwie narty sie nie licza, wiec tylko pokrowiec Cie ratuje).

    W razie wypadku czołowego, gdy takie narty siłą bezwładności
    przelecą przez przednią szybę robiąc w niej dziurę...
    Co miałoby dać włożenie ich do szmacianego pokrowca to nie wiem :-)

  • 19. Data: 2014-02-13 03:31:34
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-02-13 03:05, Pszemol wrote:
> [...]
    > przelecą przez przednią szybę robiąc w niej dziurę...
    > Co miałoby dać włożenie ich do szmacianego pokrowca to nie wiem :-)

    zabezpieczone przed przemieszczaniem sie - mozesz pasami

  • 20. Data: 2014-02-13 04:32:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:ldhaq6$n5l$1@dont-email.me...

    > zabezpieczone przed przemieszczaniem sie - mozesz pasami

    Jakimi pasami? Tymi dla ludzi? Jak taki pokrowiec pasami unieruchomisz?