  • 21. Data: 2014-02-13 08:49:48
    Temat: Re: Przewożenie nart w Austrii
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 04:32:17 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

    > Jakimi pasami? Tymi dla ludzi? Jak taki pokrowiec pasami unieruchomisz?

    Ja kupiłem za 100zł nowy, dedykowany do auta pokrowiec wyposażony w krótki pas z
    klamrą identyczną jak w pasach bezpieczeństwa. Pas zaciska się na pokrowcu i wpina do
    mocowania pasa bezpieczeństwa.
    Przeglądnij oferty na all...

    ps.
    "Dedykowanie" polega na umieszczeniu pasa w odpowiednim miejscu. Do mniejszych aut
    pas jest mniej więcej na środku pokrowca, do większych w 1/3 długości.

  • 22. Data: 2014-02-13 09:38:40
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 04:32:17 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

    > Jakimi pasami? Tymi dla ludzi? Jak taki pokrowiec pasami unieruchomisz?

    Ja tak zawsze narty woze... Narty + kije w pokrowiec (najtanszy Decathlonowy Que...),
    to w dedykowana dziura w oparciu, nastepnie srodkowy pas zapinam tak, zeby pozioma
    czesc pasa przechodzila przed wiazaniem nart. Przy jezdzie nic sie nie rusza, w razie
    "W" narty chcac poleciec do proodu powinny zablokowac pas bezwladnosciowy - nie
    testowalem ;)
    W poprzednim samochodzie mialem w srodku zwykly -biodrowy, bez napinacza, to
    okrecalem nim narty + podlokietnik i zapinalem, chyba ze wolny byl ktorys z bocznych
    (3 osoby max), to bocznym 3 punktowym z napinaczem ...

    WS

  • 23. Data: 2014-02-18 18:28:32
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-02-12 14:36, AL pisze:

    > na dachu mozesz przewozic jak chcesz (w pokrowcu, bez). Inna sprawa, ze
    > wowczas masz zawsze cos uzyfione - albo narty albo pokrowiec :)

    Ja na czas dojazdu i powrotu owijam na długości wiązań folią stretch.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm