eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPrzewody rozruchoweRe: Przewody rozruchowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "pawelj" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przewody rozruchowe
    Date: Tue, 6 Oct 2009 16:19:33 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 46
    Message-ID: <hafjq5$le8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <ha7k3g$1gu$1@inews.gazeta.pl> <ha7l2m$feh$1@news.onet.pl>
    <ha7meb$ah0$1@inews.gazeta.pl>
    <n...@d...viste-family.net> <ha8144$ddj$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <ha9jrn$1cgf$1@news2.ipartners.pl>
    <i...@4...com>
    <hadkpa$ov$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <4...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Reply-To: "pawelj" <p...@o...pl>
    NNTP-Posting-Host: abem55.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1254838917 21960 83.7.24.55 (6 Oct 2009 14:21:57
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Oct 2009 14:21:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 091005-0, 2009-10-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:572655
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnhcko9a.3o0.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Pan Paweł Pawłowicz napisał:
    >
    >>>> Natomiast włączenie żarówek na uruchomionym silniku powoduje że się
    >>>> szybko palą.
    >>>
    >>> Ta teoria ma jakąś podbudowę teoretyczną? Chętnie się z nia zapoznam.
    Teoretyczną -nie. Praktyczną - tak.
    >>>
    >>>> Ciekawe że nie palą się jak się włączy najpierw żarwóki a potem silnik.
    >>>
    >>> Nawet bardzo ciekawe. Czekam z niecierpliwością.
    Na co czekasz?
    >>
    >> Nic w tym ciekawego. Przy włączonym silniku napięcie jest wyższe, bo
    >> pracuje alternator. Więc udar prądowy większy.
    >
    > Czyli od włączania przy nominalnym napięciu pracy "się szybko palą"?
    > Nadal uważam, że to bardzo ciekawe.
    Dokładnie taką samą mam teorię jak Paweł Pawłowicz.
    A praktyka jest taka, że w moim samochodzie - renault scenic z 2007r (może
    to ważne dlatego to piszę) żarówki palą się nagminnie. Problemem jest ich
    wymiana bo trzeba kawałek samochodu zawsze rozkręcić albo drobne ręce
    posiadać.
    W marcu tego roku w serwisie założyli mi dwie żarówki Philipsa - 140 zł obie
    kosztowały - nie wiem więc czy to "made in PRC".
    W tamtym tygodniu po raz pierwszy światło zostało wyłączone wyłacznikiem. Po
    czym auto zostało odpalone i wtedy włączone światła. W efekcie spaliły się
    obie na raz w chwili włączenia.
    Tak samo paliły się poprzednie 6 - poza pierwszą której nie przyuważyłem i
    którąś tam która spaliła się przy regulacji wysokości reflektorów - tym
    pokrętłem z kabiny.

    Jeżeli ktoś chciałby napisać dobrą radę, żeby sprawdzić elektrykę w
    samochodzie to była sprawdzana przez elektryka z ASO i elektryka z
    normalnego serwisu - przy czym obydwaj twierdzili że po prsotu sceniki tak
    mają.
    Inna teoria jest taka, że żarówki h7 tak mają. - Z tego co wiem takie są też
    w nowszych astrach i też się palą.

    --
    PawełJ


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: