  • 11. Data: 2012-04-08 19:12:39
    Temat: Re: Przewod sygnalowy - spiralka?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jest telefoniczny bo ma zaciśnięte wtyki RJ11, czyżbyś potrzebował kabel
    > bardziej "prestiżowy"?

    Zdecydowanie - ma miec "znamiona profesjonalizmu" ;-)

    A cene zakupu telefonicznego :)

  • 12. Data: 2012-04-09 00:14:13
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...active.com>

    W dniu 2012-04-08 19:12, Jakub Jewuła pisze:

    > Zdecydowanie - ma miec "znamiona profesjonalizmu" ;-)

    To obetnij RJ11 i zarób złącza Sza. Albo nawet nie obcinaj, tylko
    wewnątrz wtyczki Sza ukryj gniazdko RJ11 :D

  • 13. Data: 2012-04-09 09:23:38
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > To obetnij RJ11 i zarób złącza Sza. Albo nawet nie obcinaj, tylko wewnątrz
    > wtyczki Sza ukryj gniazdko RJ11 :D

    Kiedy z calego kable najbardziej mi sie wtyczki podobaja :)
    Sam kabel jest za gruby i za sztywny.

    Idealem bylby kabelek i srednicy spirali na poziomie 10-12mm,
    z cienka izolacja na calosci, zeby byl miekki. Cos jak kable
    od niektorych lekkich sluchawek...

  • 14. Data: 2012-04-09 10:25:33
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Jakub Jewuła wrote:

> [...]
    >
    > Idealem bylby kabelek i srednicy spirali na poziomie 10-12mm,
    > z cienka izolacja na calosci, zeby byl miekki. Cos jak kable

    To może rzeczywiście spirala za 1zł?
    http://sklep.satserwis.pl/spirala-tel-2m-biala.html
    drugi wynik z google na "spirala telefoniczna" :)
    pzdr, j.r.