  • Data: 2012-04-23 14:21:50
    Temat: Re: Przetwornica ładująca duży kondensator.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Adam,

    [...]

    > Tego się właśnie obawiałem.
    > No i tu jest pies pogrzebany nigdy nie robiłem push-pulla.
    > A jest do tego jakiś sterownik ( podobny do UC38XX ) ?

    UC3846/56, UCC3806, i cała seria UCC3808x

    Lojalnie uprzedzam, że uruchamianie pradowego push-pull nie nalezy do
    wdzięcznych zadań - czeka Cię szukanie dobrych rezystorów dla czujnika
    prądu. Ale za to prądy stają się rozsądniejsze niż w przypadku
    flybacka. Lepiej mieć szczytowy rzędu 70A ze stosunkowo niewielką
    pulsacją niż 180A i koszmarną pulsację. Po stronie wtórnej ładowanie
    jest praktycznie stałym prądem.

    --
    Best regards,
    RoMan