  • Data: 2012-03-11 15:50:55
    Temat: Re: Przetwornica DC-DC
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/03/2012 21:21, l...@g...pl wrote:
    > Dykus<d...@s...wp.pl> napisał(a):
    >

    > OK. Schemat jest tutaj:
    >
    > http://w588.wrzuta.pl/plik/5oRrQPxI6Kd/dc_dc
    >
    > PCB jest tutaj:
    >
    > http://w588.wrzuta.pl/plik/3Gb0YrivbcZ/dc_dc_pcb
    >
    > Płytka jest 2-stronna, w cholerę GND po obu stronach, na spodzie uwierz mi na
    > słowo, są naprawdę niekrytyczne połączenia. DUPERELE!! Głównie GND!!

    Zle. Nie ma potrzeby wsadzania syfu z przetwornicy na mase calej plytki.
    Powinienes odizolowac mase tej przetwornicy od reszty ukladu i polaczyc
    przy masie kondziora wyjsciowego.
    Kondzior wyjsciowy: ta przetwornica nie lubi bardzo malego ESR, a widze
    ze wsadziles ceramik - mozesz miec problemy ze stabilnoscia (wsadz
    tantala, to polepszy sprawe).
    Routing miedzy pinem 2, dlawikiem i anoda diody jest zly (zwlaszcza od
    minusa C37 do masy U13). Musisz zmniejszyc powierzchnie petli
    pin2-dioda-output cap-GND (strona 10 PDFa) bo inaczej nadajnik zrobisz
    zamiast zasilacza.

    Pokaz jeszcze ekran z oscyloskopu pokazujacy pobor pradu ukladu z +12V w
    momencie wlaczenia.

    O dlawiku to juz wielu pisalo ze sie nasyca - zmienic.

    > - teraz zwieram P4 do reszty układu..., i lipa!! Napięcie na wyjściu spada do
    > +2.5V, no i oczywistaoczywistość reszta też nie działa.

    Zewrzyj do testu przez 2R albo 3R a nie drutem.

    > Application Engineer odpowiedział mi, że musi się skontaktować z
    > działem projektów, następnie z twórcami dokumentacji, krótko mówiąc "it's not
    > so easy, give me some time"... Ręce i wszystko OPADA!!

    Jesli dla Ciebie odpowiedz na takie pytanie jest trywialna, to po co
    zadawales pytanie? Skoro nie jest trywialna, to odpowiedz dostales
    dobra, czytaj to tak: "jeden projektant na 100.000 znalazl cos, do czego
    nikt inny sie nie przyczepil, czyli nam latwo tego znalezc nie bedzie".

    --
    Jerry1111