eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPrzetwornica 150kW lub więcejRe: Przetwornica 150kW lub więcej
  • Data: 2016-06-08 00:09:54
    Temat: Re: Przetwornica 150kW lub więcej
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tue, 7 Jun 2016 10:30:18 +0200 "J.F." <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    >Prosciej moze byc wymienic silniki i osprzet sterujacy.
    >Ewentualnie cale wagony, jesli stare wymagaja kosztownych remontow.

    Ale tu chodzi np. o zachowanie we w miarę oryginalnym stanie
    zabytkowego wagonu. Jasne że można wstawić asynchrony, falowniki i
    dziesięć komputerów, ale nie o to chodzi :-)
    Trochę na odwrót - o ile wiem, to do czasu ww. zmiany napięcia, nowy
    tabor na 3kV, jeździł z przetwornicami 600V/3kV.


    >A sa takie na setki MW i setki kV :-)

    Link or didn't happen ;-)
    Gdzie aż takie się stosuje? Napęd statku? Jakieś podmorskie linie DC?


    >Moze nie trzeba skoro ma zasilac silniki ?

    No fakt - falownik mógłby mieć na wejściu te 3kV, a zasilać silniki na
    600V, ale patrz punkt pierwszy.


    >To tez bywa stosowane, a przy okazji - latwy serwis i bezawaryjna
    >praca - tzn urzadzenie nadal dziala, jak np 3 z 4 sa dobre :-)

    Tja, nie jedna zepsuta, tylko trzy dobre. To samo, ale jak brzmi! :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: