-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
From: "neelix" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <lbllc8$4hn$1@node2.news.atman.pl> <lblt0r$bvm$1@node2.news.atman.pl>
<lblunq$dli$1@node2.news.atman.pl> <lbm2et$lr5$1@dont-email.me>
<lbof8q$s0q$1@dont-email.me> <lbp1il$t0k$1@dont-email.me>
<lbp312$rik$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<lbrcjt$rra$1@dont-email.me> <lbrgm9$b0o$5@dont-email.me>
<lbrog2$3ks$1@node2.news.atman.pl> <lbrt9v$b0o$12@dont-email.me>
<lbs45r$g8h$1@node2.news.atman.pl> <lbs5p5$g10$1@dont-email.me>
Subject: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
Date: Fri, 24 Jan 2014 19:01:45 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 14
Message-ID: <52e2aa8c$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.197.207
X-Trace: 1390586508 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2152 83.28.197.207:1445
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1922
X-Received-Body-CRC: 4105932966
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520945
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
news:lbs5p5$g10$1@dont-email.me...
> On Thu, 23 Jan 2014 23:13:11 +0100, Wiwo wrote:
>> Były już w tym wątku podawane przykłady, że można to robić prościej,
>> taniej, lepiej i niekoniecznie negatywnie nakręcając egzaminowanego.
> Były, ale wymagają wywrócenia systemu szkolenia do góry nogami, na co
> raczej nie ma co liczyć.
Skoro po każdym ruchu jest coraz gorzej to system należy wywrócić. Problem w
tym, że powstanie jeszcze gorszy niż był.
neelix
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.14 19:03 Gotfryd Smolik news
- 24.01.14 18:58 Gotfryd Smolik news
- 24.01.14 19:57 neelix
- 24.01.14 20:15 neelix
- 24.01.14 20:30 neelix
- 25.01.14 02:17 Wiwo
- 25.01.14 09:17 Cavallino
- 25.01.14 09:17 Cavallino
- 25.01.14 11:13 J.F.
- 25.01.14 16:34 Cavallino
- 25.01.14 18:36 J.F.
- 25.01.14 19:46 Cavallino
- 28.01.14 01:02 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=