    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Date: Wed, 22 Jan 2014 00:36:49 +0100

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:lbmmtu$sgu$1@news.dialog.net.pl...

    > Dziwne tylko, że Chińczycy nie przebili wszystkich ofert, rozdając swoje
    > SsijPauki A77492 za darmo. Oczywiście odpowiednio zmodyfikowane (sprzęgło
    > po prawej, biegi w kierownicy i to dla lewej ręki, itp.)... Rynek byłby
    > ich, jak nic. ;)

    I to jest kolejny powód, dla którego jak najszybciej należy zmienić obecne
    zasady.
    Teraz to jest żart, ale niedługo to będzie bardzo realna opcja. WORD będzie
    miał ograniczoną możliwość odrzucenia takiej oferty.
    Jeśli OSK będą mogły same wybierać samochody, to klienci sami wskażą jakimi
    samochodami chcą jeździć.

    Wiwo