  • Data: 2012-06-12 15:56:35
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/06/2012 14:12, atm wrote:

    > No i co w zwiazku z tym? Przeciez tutaj nie gloryfikuje desktopow.

    Po prostu myślałem, że masz jakąś alternatywę dla tych laptopów o
    wątpliwej przenośności.

    > Czyli do jakiego zakresu ograniczysz przenosnosc laptopa, Starbucks sie
    > jeszcze lapie?

    Pytam poważnie. Laptopa noszę między pracą a biurem, czasem zabiorę do
    hotelu przy okazji jakiegoś szkolenia czy urlopu. W niczym mi to słońce
    nie przeszkadza i naprawdę malo znam ludzi, którzy pracują z laptopami
    na zewnątrz.

    > Opisuje rzeczywistosc.
    > Po ostatnim update firmware w tp-linku, jednym z nowszych wszystkie
    > ustawienia zostaly wyzerowane a w wifi zostaly usuniete wszelkie
    > szyfrowania.

    Rozumiem, że podłączenie się do tego nieszyfrowanego wifi, zalogowanie
    do routera, ustawienie szyfrowania i kliknięcie "OK" przerosło twoje
    możliwości i wymagało dorabiania skrętki?

    > Nie pisze, ze wifi jest do niczego, jest bardzo fajnym rozwiazaniem.
    > Jednak nie ma idealnego, kazde ma jakies wady i trzeba byc tego
    > swiadomym. Uzytkownicy sprzetu Apple'a pewnie nie odczuja braku gniazdka
    > ethernetowego, a jesli komus jednak bedzie brakowalo to za jedyne
    > ilestam dolcow bedzie mogl sobie zapchac jedno z dwoch gniazdek
    > thunberbolda i miec sliczny zwis na kablu ;P

    Podobnie, jak użytkownicy sprzętu Dell/HP/Cotamjeszcze nie potrzebują
    portu RS232, a kiedy zajdzie taka konieczność, przeboleją jakoś
    zwisającą przejściówkę USB.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil