  • Data: 2012-06-12 17:11:11
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-12 17:01, kamil wrote:

    > Rozumiem, że telefonu też z kieszeni nie wyciągasz poza budynkiem?

    Wyciagam, i nie jest oto zbyt komfortowe do czegokolwiek wiecej niz
    podstawowe operacje, jesli jest bezchmurna pogoda.

    > Bierze się to stąd, że normalni ludzie nie pracują siedząc okrakiem na
    > fontannie przy rynku.

    Nie chodzi tu o prace a korzystanie. Cokolwiek taki osobnik chce tam
    sobie robic.

    > Nie znam banku, który nie szyfruje swoich stron 256-bitowym SSLem.
    > Podejrzewam, że haker na tyle dobry, żeby przełamać WAP2 i bankowe
    > szyfrowanie, nie będzie bawił się w to dla mojej wypłaty, tylko pójdzie
    > gdzieś ukraść konkretniejsze dane.

    To prawda, ale nie wszystkie dane sa tak dobrze szyfrowane.
    Poza tym dzieciaki musza sie na czyms uczyc a nie ma to jak
    wifi sasiadow.

    > Nie wiem, znam ludzi którzy go w życiu nie użyli.

    Zalezy kto ile zyje ;] Pamietam jak centronics i rs232 byly standardem.
    Ale nie ma co sie tak bardzo cofac. Mowimy o popularnych zastosowaniach,
    prawda? Rs232 jest obecnie niszowym portem.