  • Data: 2012-06-12 16:23:02
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Jun 2012 13:37:50 +0200, BaX napisał(a):
    > Co takiego elitarnego jest w nagraniu płyty?

    Elita czasami wykonuje czynności nietypowe dla innych grup, wynikające
    z jakichś tradycji i rytuałów, często bezsensowne. Jak np. nagrywanie płyt
    zamiast nagranie czegoś na pendrive lub przesłanie dropboxem :>

    > Ale w takim razie skąd to zdziwienie z ogólnej polewki ze sprzętów dla
    > idiotów spod znaku ogryzka? Lan to podstawa w każdym sprzęcie przeznaczonym
    > do normalnej pracy w sieci, nie zabawy.

    Lan to podstawa w STACJONARNYM komputerze do pracy w sieci. W sprzęcie
    przenośnym podstawą jest wifi.

    > Nawet przegranie kilku GB danych po
    > wifi w w sensownym czasie w większości przypadków to porażka. To że

    A po grzyba ktoś będzie kilka GB przerzucał po wifi? Mówimy o normalnych
    użytkownikach, nie o maniakach backupujących internet czy maniakach
    używających laptopa do obróbki video...

    > nastąpiło ogólne wypłaszczenie w branży IT i teraz produkuje się sprzęt
    > nieużytkowy i usiłuje sprzedać wszystkim nie znaczy że każdemu to odpowiada.

    A cóż to za teza? Jak ktoś chce to kupi sobie notebooka choćby z portem LPT.
    Ogół konsumentów nie potrzebuje tego, RS232, a 90% użytkowników notebooków
    pewnie nigdy nie podłączyła do nich kabla sieciowego. Połowa z nich pewnie
    nawet nie miała kabla ethernetowego w ręku :)

    A co do apple - raczy mi któryś zacytować gdzie twierdzą że przejściówka
    TB-ETH jest "amazing"? To że istnieje jest oczywiste - jak ktoś nie potrafi
    żyć bez eth to sobie kupi, ale prędzej oleje :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944