  • 11. Data: 2013-06-01 20:40:49
    Temat: Re: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    uważaj bo zaraz zostaniesz zbanowany na elektrodzie... (przepraszm nie
    mogłem się powstrzzymać, już nic nie piszę)

  • 12. Data: 2013-06-01 20:45:47
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    stachu (...), a co z Kill File? tak mnie wszyscy straszyli, że u wszystkich
    jestem w KF a tu sie okazuje, że wszyscy czytają moje wątki, no to jak to
    jest? EU porządek?

  • 13. Data: 2013-06-01 22:08:44
    Temat: Odp: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > popieram i od razu do europy
    Kolego!
    Widzę, że jesteś dość zdolny. Masz też trochę wad, jak my wszyscy.
    Nas też wiele rzeczy denerwuje, ale to najczęściej nie jest wina
    użytkowników p.m.e.
    Staramy się tu jakoś razem żyć.
    Tutaj po prostu ludzie starają się zachować pewien poziom.
    Nawet nie naukowy. Taki po prostu: moralny, fachowy.
    Dlatego, jeżeli uda Ci się "założyć garnitur", po prostu powiedz
    przepraszam,
    a po jakims czasie - jesteś w rodzinie.
    Tak jak inny kolega odpowiedział: pomagaj innym, tak jak inni pomogli Tobie.
    Czasem się wstrzymaj zanim coś napiszesz.
    Mniej słów, tym lepiej.

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 14. Data: 2013-06-01 23:22:42
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Sylwester Łazar napisał:
    > Kolego!
    > Widzę, że jesteś dość zdolny.
    [..]

    No teraz to kolega pojechał po bandzie... :)
    Nie wiem skąd wniosek, że to zdolny osobnik skoro po wszelkich jego
    wypowiedziach wyraźnie widać że to zwyczajny debil.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 15. Data: 2013-06-01 23:30:06
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

> [...]
    > Nie wiem skąd wniosek, że to zdolny osobnik skoro po wszelkich jego
    > wypowiedziach wyraźnie widać że to zwyczajny debil.

    Chociażby po poglądach na temat UE i tego co się dzieje w kraju.
    Łatwo jest nazwać kogoś tak jak wyżej.
    A jak nazwać tych, którzy widzieli co to za chłam i uwierzyli ?
    S.

  • 16. Data: 2013-06-02 00:15:30
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Chociażby po poglądach na temat UE i tego co się dzieje w kraju.

    Inteligentny bo mu się nie podoba UE :) Swoją inteligencję też mierzysz
    tą miarką?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 17. Data: 2013-06-02 00:59:21
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    > Chociażby po poglądach na temat UE i tego co się dzieje w kraju.

    Wątpię by to były jego poglądy, w sensie nie sądzę by sam do nich
    doszedł, nie bredziłby tak o każdym kto ma inne zdanie.

    > Łatwo jest nazwać kogoś tak jak wyżej.

    Ciężko sobie zapracował na taką opinię.

    > A jak nazwać tych, którzy widzieli co to za chłam i uwierzyli ?

    Politycy.

  • 18. Data: 2013-06-02 04:22:21
    Temat: Re: Odp: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 1 Cze, 23:30, Sylwester Łazar <i...@a...pl> wrote:

    > Chociażby po poglądach na temat UE i tego co się dzieje w kraju.
    > Łatwo jest nazwać kogoś tak jak wyżej.
    > A jak nazwać tych, którzy widzieli co to za chłam i uwierzyli ?
    > S.

    I to jest Twoim zdaniem miernik inteligencji ?! Można na ten temat
    podyskutować, wymienić poglądy itd..
    Tymczasem inteligentny człowiek powinien zauważyć, że to nie ma nic
    wspólnego z rezystorem, kondensatorem bądź tranzystorem. Inteligentny
    przynajmniej "kapnoł by się", że o takich problemach można
    podyskutować na innej grupie.
    Ja na przykład nie wpadłbym na pomysł, żeby dyskutować o prawie Ohma
    na pl.soc.religia !!

  • 19. Data: 2013-06-02 11:48:16
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    On 1 Cze, 17:05, Stachu Chebel <s...@g...com> wrote:
    > Identyfikator/Ministerstwo Propagandy to jedno i to samo. Trolluje
    > pacjent na wielu grupach dyskusyjnych.
    > Ponoć na "Elektrodzie" bana już dostał. I nie ma się czemu dziwić!!
    > Zadaje GŁUPIE pytania, prowokuje, nie znam wątka w którym cokolwiek
    > komukolwiek by doradził. Sugeruję NIE ODPOWIADAĆ na wszelakie
    > pierdnięcia owego pacjenta. Znudzi mu się, pójdzie gdześ indziej....

    Wez to na dystans. Jak to ktos ladnie kiedys napisal, zycie wszystko
    zweryfikuje, potrzeba czasu. Przy takim dostepie do informacji jaki
    mamy dzis, jedynym wytlumaczeniem swojego kiepskiego bytu jest
    lenistwo. Jak oni tworzyli soft na procki w latach 80-tych bez dostepu
    do literatury, kompilatorow, ano chcieli! To i tworzyli.

  • 20. Data: 2013-06-02 11:51:28
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    o to chyba pierwsza dyrektywa wspólnoty europejskiej, nie? ciężka solidna i
    systematyczna praca (...)...