  • 21. Data: 2013-06-02 14:30:24
    Temat: Odp: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Użytkownik Leming Show <l...@g...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:fcd6c748-4ebe-4641->Przy takim dostepie do informacji
    jaki
    >mamy dzis, jedynym wytlumaczeniem swojego kiepskiego bytu jest
    >lenistwo.
    Acha!
    Jedynym powiadasz Pan?

    Dobrze. Współczynnik dzietności :1,3
    Masz dwójkę dzieci: wydatki 1500 zł/osobę.
    4 osoby: 6000 zł

    Uważasz Pan, że jedynym powodem, żeby nie zarobić 6000 zł w miesiącu jest
    lenistwo.
    Niech będzie.

    Teraz masz piątkę dzieci. Wydatki te same?
    7 osób to jest 10500zł/miesiąc.

    Aby zarobić 126 tys. zł/rok w Polsce, to też tylko lenistwo przeszkadza?
    Może i tak.

    I teraz VAT niemal na wszystko 23%
    To co zarobisz na rodzinę wydajesz w 100%,
    więc co miesiąc 1800 zł z samego VATu wydajesz na utrzymanie urzędników.
    Do tego podatek dochodowy (min 19% od dochodów) , podatek ZUS (ryczałt:
    ~1000 zł),

    Jeżeli uda Ci się przeżyć, najlepszym motywatorem jest zagonienie do roboty
    przez urzędników,
    nazywając Cię leniem.

    Zauważ, że urzędnik nie musi kiwać palcem, aby wypłacić sobie pensję.
    Najbardziej pracowity elektronik zapewni sobie wysoki poziom życia,
    ale przy okazji utrzyma 300 tys. urzędników "taniego państwa".

    Więc na pewno jedynym czynnikiem to lenistwo?

    Ile masz dzieci "leniuchu"?
    S.

  • 22. Data: 2013-06-02 15:42:18
    Temat: Re: Odp: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    > Acha!
    > Jedynym powiadasz Pan?

    Jeszcze checi sa potrzebne, no i to w ktorym miejscu postawisz krzyzyk
    przy glosowaniu. Nie wierze ze sa potrzebne jakies nadzwyczajne
    umiejetnosci, do tego aby wyciagnac marne 100zł z projektu na jednej
    atmedze + LCD, kol. identyfikator ukonczyl studia, sorry ale ze
    sprzedazy kabelkow do atari kokosow nie ma. Kabelki to lutuje
    sprzataczka po godzinie szkolenia. Ja robie jeden projekt max 6-mcy w
    czasie wolnym. To prawda ze ostatnio pogorszylo sie, ale w czasie
    kiedy jest wiecej wolnego, czas poswieca sie na tworzenie projektow
    ktore w lepszych czasach bedzie mozna sprzedac. Od marudzenia przybywa
    tylko jednym.

    > Teraz masz piatke dzieci. Wydatki te same?
    > 7 osob to jest 10500z /miesiac.

    Ja wyznaje zasade ze kazdy powinien miec tyle dzieci ile jest w stanie
    godnie wychowac, nie ja to wymyslilem.

    > Zauwaz , ze urzednik nie musi kiwac palcem, aby wyplaci sobie pensj .

    Nie bede spamowal tej grupy polityka. Jada nas ostro, to fakt.

  • 23. Data: 2013-06-02 17:05:04
    Temat: Odp: Odp: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    >Ja wyznaje zasade ze kazdy powinien miec tyle dzieci ile jest w stanie
    >godnie wychowac, nie ja to wymyslilem.

    Tak było w czasie, gdy polowało się na mamuty.
    Od czasu, gdy ogólnie przyjęto za standard emerytury Bismarca, czyli od
    około 100 lat,
    emerytury mają być wypłacane przez tych co pracują.
    A tych coraz mniej, bo naród się kurczy (dzietność:1,3), a udział ludzi
    starszych się zwiększa.
    ZUS "zgubił" składki.
    Nie mamy nic.
    No to teraz wypłacane sa emerytury i renty z bieżących składek.
    Współczynnik dzietności zdaje się jest na poziomie 1,3.
    W normalnych krajach, a także u wszystkich naszych sąsiadów podatnicy
    wspierają
    rodziny wielodzietne, bo wiedzą, że ich emerytury będą wypłacane z ich
    składek za 20 lat.
    To wspieranie są na poziomie min. 3000 zł na dziecko/miesiąc.
    U nas 80 zł na dziecko/miesiąc.
    U nas: politycy drenują rodziny wielodzietne. Chociażby próby ukarania
    podatkiem śmieciowym
    rodziny, które mają co najmniej jedno dziecko.

    >Nie bede spamowal tej grupy polityka. Jada nas ostro, to fakt.
    Otóż to!

    Tak czy inaczej jest źle, a id to widzi.
    Przepraszam, że nazwałem Cię "leniuchem".
    Po Twojej odpowiedzi, widać, że Twój nick jest jednak przemyślany.
    S.

  • 24. Data: 2013-06-02 17:19:01
    Temat: Re: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-02 15:42, Leming Show pisze:
> [...]
    > kiedy jest wiecej wolnego, czas poswieca sie na tworzenie projektow
    > ktore w lepszych czasach bedzie mozna sprzedac. Od marudzenia przybywa
    po tym co tu napisałeś, to...
    Nie będę złośliwy, ale robisz projekty na lepsze czasy? A kiedy one
    nadejdą? A skąd wiadomo co się sprzeda? ;)
    Bzdura jakaś.
    Utrzymaj za to rodzinę dziś! Albo nie daj jeść, nie płać rachunków tylko
    wszystkim powiedz, że jak nadejdą lepsze czasy to sprzedaż wytwory
    swojej dziłaności i dasz im jesć i pokryjesz rachunki.

    Po tym jak powrzucałeś linki do jakiegoś gównianego filmiku na youtuba
    na wszystkie zanane grupy ciężko Ci e traktować poważnie.

  • 25. Data: 2013-06-02 17:20:10
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-02 15:42, Leming Show pisze:
    > Nie bede spamowal tej grupy polityka. Jada nas ostro, to fakt.
    O rany, o Ciebie to trochę irracjonalnie brzmi. :)

  • 26. Data: 2013-06-02 20:53:22
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    mam zamiar zakończyć moje porachunki z moderatorami elektrody...

  • 27. Data: 2013-06-02 21:17:33
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-02 20:53, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > mam zamiar zakończyć moje porachunki z moderatorami elektrody...

    Zakończysz je gdy przyciągniesz na swój portal więcej ludzi niż elekroda :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 28. Data: 2013-06-02 21:35:12
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    > Zakończysz je gdy przyciągniesz na swój portal więcej ludzi niż elekroda
    > :)

    zgadza się, ciekawe jest to, że na g... jest takie wzięcie... ale ja g...
    nie tworzę...

  • 29. Data: 2013-06-02 21:45:09
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Użytkownik Ministerstwo Propagandy <...@...s> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:kog6pk$bs6$...@n...news.atman.pl...

    > zgadza się, ciekawe jest to, że na g... jest takie wzięcie... ale ja g...
    > nie tworzę...
    Zauważ, że oblewasz wszystkich równo.
    Bez sensu.
    Nie lubisz Romana, ale po co go obrażasz?
    Nie lubisz elektrody, ale po co ją oceniasz?
    Romek lubi elektrodę i p.m.e.
    W obu jest ceniony za doświadczenie i staż.
    Następuje konflikt, bo Ty chcesz tu być.
    Po prostu przeproś i masz spokój.
    To jest dość łatwe.
    S.

  • 30. Data: 2013-06-02 22:04:57
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Po prostu przeproś i masz spokój.
    > To jest dość łatwe.

    za co mam przeprosić, za to, że co chwilę mnie wyzywają?
    nie wspominam tu już nawet o danych osobowych,
    złamanie pierwszego honrowego punktu netykiety...

    ale jak mi wyjaśnią za co mam ich przeprosić to może to zrobię...