  • 1. Data: 2013-06-01 22:13:26
    Temat: C8051F012
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Witam!
    Czy ktoś może ma ten mikrokontroller.
    Potrzebuję wykonać na nim programator do nowszych C8051F587.
    Jak, że sprawa jest raczej jednorazowa, to chętnie pożyczę jakis programator
    do tego.
    Od biedy kupię, choć już mam całą szafę JTAGów, programatorów i innych Dev.
    Boards.

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-06-01 22:28:56
    Temat: Re: C8051F012
    Od: LeonKame <k...@l...com>

> [...]
    > do tego.
    > Od biedy kupię, choć już mam całą szafę JTAGów, programatorów i innych Dev.

    To nie jest mikrokontroler to jest zabytek klasy 00

    :):):)

    Tyle fajnych nowych procow a ludzie grzebia w gownie

  • 3. Data: 2013-06-01 23:16:45
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > To nie jest mikrokontroler to jest zabytek klasy 00
    Zabytek powiada Pan?
    Dla mnie było istotne, aby był w obudowie TQFP32.
    50MIPSÓW, 96kB flash i 8kB XRAM, SPI
    Mi to wystarczy, aby obsłużyć wyświetlacz128x64 mono po SPI.
    Nie interesuje mnie jakie ma instrukcje.
    Może sobie mieć nawet instrukcje INTEL4004, byle pomiatał pinami tak z 10MHz
    W tej chwili program leci na dsPIC30 Microchipa.
    Microchip nie ma obudowy TQFP32, a chcę wyrzucić chiński superchip z płytki
    i wrzucić swój.

    --
    -- .

  • 4. Data: 2013-06-01 23:34:38
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2013-06-01 22:13 Sylwester Łazar napisał(a):

    > Czy ktoś może ma ten mikrokontroller.
    > Potrzebuję wykonać na nim programator do nowszych C8051F587.

    Uprasza się uprzejmie nie wskrzeszać żadnej padaki z rdzeniem 8051 ((C)
    Intel 1980). Niech odejdzie w niebyt, a kysz.

    PS: Przez ostatnie 30 lat naprawdę dokonał się znaczący postęp w
    architekturze rdzeni nawet najprostszych 8-bitowych mikrokontrolerów.
    Przykłady każdy sobie znajdzie.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2013-06-01 23:48:51
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

> [...]
    >

    > PS: Przez ostatnie 30 lat naprawdę dokonał się znaczący postęp w
    > architekturze rdzeni nawet najprostszych 8-bitowych mikrokontrolerów.
    Następny, co to się ogląda tylko na 18-ki :-)
    Moja żona ma też ponad 30 lat.
    Pisze programy na cokolwiek co się podsunie, pod warunkiem, że podłączy się
    jej płytkę
    do PC, oscyla i analizator. O! przepraszam - analizator już sama sobie
    obsługuje.
    Pamiętam parę osiemnastek, którym brakowało niejednego bitu.
    Jak chcesz, to przesiadaj się na coraz młodsze.
    Dla mnie nie jest to regułą, byle miały właściwą obudowę.
    To co wybrałem spokojnie się mieści w TQFP32 :-)
    S.
    p.s.
    Zazwyczaj piszę w asm.
    C#,java, dot net... Ktoś w tym jeszcze pisze?

  • 6. Data: 2013-06-02 00:12:13
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Moja żona ma też ponad 30 lat.
    > Pisze programy na cokolwiek co się podsunie, pod warunkiem, że podłączy się
    > jej płytkę

    Gdzie się znajduje takie żony ??

  • 7. Data: 2013-06-02 01:04:23
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Adam Dybkowski napisał:

    > Uprasza się uprzejmie nie wskrzeszać żadnej padaki z rdzeniem 8051 ((C)
    > Intel 1980). Niech odejdzie w niebyt, a kysz.

    Odmawiam

    > PS: Przez ostatnie 30 lat naprawdę dokonał się znaczący postęp w
    > architekturze rdzeni nawet najprostszych 8-bitowych mikrokontrolerów.
    > Przykłady każdy sobie znajdzie.

    Mam tego trochę, spełnia moje obecne potrzeby, jest sprawdzone więc po
    co miałbym gromadzić zestaw narzędzi i uczyć się nowego proca.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 8. Data: 2013-06-02 09:14:43
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Użytkownik sundayman <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:kodrtp$2oju$...@a...netfront.net...

    > Gdzie się znajduje takie żony ??
    Aby uwierzyć, że znalazłem tam gdzie znalazłem, trzeba wierzyć.
    A wiara czyni cuda.
    Słyszałem też, że najbardziej pracowitych i wartościowych znajdziesz na
    porannej mszy świętej w niedzielę.

    S.

  • 9. Data: 2013-06-02 11:32:34
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    > Uprasza sie uprzejmie nie wskrzeszac zadnej padaki z rdzeniem 8051 ((C)
    > Intel 1980). Niech odejdzie w niebyt, a kysz.

    Ludzie sie przyzwyczaili do tego co znaja, kto obecnie wchodzi na
    rynek, wniesie nowe. I to dzisiejsze bedzie stosowane za 20lat. W
    wiekszosci ludzie trzymaja sie jednej, gora dwoch rodzin uC, malo kto
    skacze z nowosci na nowosc. Przepraszam, nowosci sa stosowane ale
    przez duze firmy z duzym zapleczem i mloda krwia, a takich w kraju
    jest mniejszosc.

  • 10. Data: 2013-06-02 11:37:10
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    On 1 Cze, 22:13, Sylwester Łazar <i...@a...pl> wrote:
    > Witam!
    > Czy ktos moze ma ten mikrokontroller.

    http://www.wolumen53.com/

    Wklep w wyszukiwarke, moze ci gosc sprowadzi za odpowiednia oplata,
    zdziera okrutnie ale jak mus to mus.