  • 31. Data: 2013-06-02 22:12:38
    Temat: Odp: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > za co mam przeprosić, za to, że co chwilę mnie wyzywają?
    > nie wspominam tu już nawet o danych osobowych,
    > złamanie pierwszego honrowego punktu netykiety...
    >
    > ale jak mi wyjaśnią za co mam ich przeprosić to może to zrobię...
    Ktoś musi pierwszy.
    Mało tego. Przeprosiny nie są warunkowe.
    Nikt też Cię nie zmusi do przeprosin. Po co komu one, skoro wymuszone.
    Sam musisz dojrzeć.
    Obraziłeś słowem, myślą, a mam nadzieję, że nie czynem.
    To już wystarczy.
    Tak jak powiedziałem: przeprosisz i masz spokój duchowy,
    a inaczej to będziesz walczył i walczył... kolejne 5 lat
    Nie da się tu być bez Romka i wszystkich innych :-)
    Masy przesuwają jednostki. Jak się ugniesz, to zyskasz, jak nie to stracisz.
    S.

  • 32. Data: 2013-06-03 00:02:09
    Temat: Re: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    On 2 Cze, 17:19, Jawi <t...@p...pl> wrote:
    > W dniu 2013-06-02 15:42, Leming Show pisze:> To prawda ze ostatnio pogorszylo sie,
    ale w czasie

    > po tym co tu napisałeś, to...
    > Nie będę złośliwy, ale robisz projekty na lepsze czasy?

    Zgadza sie, raz jest lepiej raz gorzej:) Lepsze to i skuteczniejsze
    niz marudzenie.

    >A kiedy one nadejdą?

    Po nocy bedzie dzien:) Takie sa podobno prawa ekonomii, kupuje sie
    tanio w czasie kryzysu a sprzedaje kiedy jest gorka na rynku.
    Pamietasz kiedy chcieli kupic Atmela? Ale ja nie jestem ekonomista.

    >A skąd wiadomo co się sprzeda? ;)

    :)))))

    > Bzdura jakaś.

    Tak robi czesc firm, wiec watpie, bo jeszcze nie padly.

    > Po tym jak powrzucałeś linki do jakiegoś gównianego filmiku na youtuba
    > na wszystkie zanane grupy ciężko Cie traktować poważnie.

    Ocene pozostawiam Tobie.

  • 33. Data: 2013-06-03 00:19:07
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    > Zakończysz je gdy przyciągniesz na swój portal więcej ludzi niż elekroda :)

    Jesli nie wypalil pomysl z atari to trzeba poszukac innego
    rozwiazania. Ja nie znam niczego, co jest zwiazane z tworzeniem stron,
    nie interesuje mnie to. Gdyby interesowal mnie pomysl na strone www to
    bym go szukal. Gdzies w sieci widzialem spis 1mln najpopularniejszych
    stron, wraz z linkami, moze warto popatrzec co jest chodliwe, czy beda
    z tego pieniadze. Tak czekac w prozni bezczynnie, to bez sensu.

    > Nikt też Cię nie zmusi do przeprosin. Po co komu one, skoro wymuszone.

    Obawiam sie ze w duzej czesci przypadkow, masa krytyczna mogla juz
    zostalc osiagnieta :) Bez ofiary z dorodnego cielca nici z tego.

  • 34. Data: 2013-06-03 09:32:15
    Temat: Re: Odp: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sylwester,

    Sunday, June 2, 2013, 9:45:09 PM, you wrote:

    > Zauważ, że oblewasz wszystkich równo.
    > Bez sensu.
    > Nie lubisz Romana, ale po co go obrażasz?
    > Nie lubisz elektrody, ale po co ją oceniasz?
    > Romek lubi elektrodę i p.m.e.

    Skąd pomysł, że lubię Elektrodę? Gdybym lubił, to bym tam był.
    Oczywiście, że nie lubię Elektrody - za tolerancję dla lamerii, za
    zniszczenie mojego działu.

    > W obu jest ceniony za doświadczenie i staż.
    > Następuje konflikt, bo Ty chcesz tu być.
    > Po prostu przeproś i masz spokój.
    > To jest dość łatwe.

    Po pisaniu o "ścierwach" nic nie będzie już dla niego łatwe. Pacjent
    dostał swoją szansę raz. I wystarczy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2013-06-03 13:11:21
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to coś zmienia? pytanie retoryczne, nie musicie odpowiadać...

    można tylko dodać, witaj europo...

  • 36. Data: 2014-02-21 22:53:06
    Od: s...@g...com

    użytkownik Sylwester Łazar napisał:

    > Nie da się tu być bez Romka i wszystkich innych :-)
    >
    > Masy przesuwają jednostki. Jak się ugniesz, to zyskasz, jak nie to stracisz.
    >
    > S.

    Ktos ma dostep do danych ilosci grupowych "czytaczy", mi wychodzi 350-400 osob.