-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!p
ostnews.google.com!r27g2000yqb.googlegroups.com!not-for-mail
From: kkk <m...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
Date: Fri, 16 Jul 2010 11:37:43 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 35
Message-ID: <3...@r...googlegroups.com>
References: <i1f6j6$oeg$1@node1.news.atman.pl>
<f...@5...googlegroups.com>
<i1n2pm$72b$1@usenet.news.interia.pl>
<f...@w...googlegroups.com>
<i1orkh$g4b$1@usenet.news.interia.pl>
<3...@t...googlegroups.com>
<i1pbfr$4nm$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 109.243.16.240
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1279305464 16041 127.0.0.1 (16 Jul 2010 18:37:44 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Jul 2010 18:37:44 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: r27g2000yqb.googlegroups.com; posting-host=109.243.16.240;
posting-account=fbq5ZAoAAADWC5d7L0WTBo_0j-Xv0bE1
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.6)
Gecko/20100625 Firefox/3.6.6,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2297758
[ ukryj nagłówki ]On 16 Lip, 12:15, jian <j...@p...fm> wrote:
> On 2010-07-16 11:17, kkk wrote:
>
> > On 16 Lip, 07:44, jian<j...@p...fm> wrote:
>
> dla mnie to bez sensu pakowanie kompresora żeby się tak załączał
> wolał bym to sprzęgiełko wywalić i spiąć to na sztywno co by działał tak
> jak powinien z kompresorem - czyli non stop
Zwykle moc przychodzi jednak wystarczająco płynnie i w praktyce raczej
nie ma po co kombinować, czemuś to rozwiązanie na pewno służy.
> a to dziwne bo moja turbina wstaje przy około 1,5-1,7krpm
> i dmucha do 4,5*krpm (* - tak mam diesla)
Miałem na myśli "benzynę", jakoś z dieslami nie mam doświadczeń, a
zaturbione benzyny którymi jeździłem "zaczynały jechać" od co najmniej
2.5tys obr. i to dość "skokowo".
> więc nie widzę przewagi kompresora w porównaniu twojego auta z moim a
> wręcz moja turbina ma dodatkową zaletę
> nie tracę mocy silnika na wtłoczenie powietrza do silnika
> tylko wykorzystuje skutek uboczny spalania
Ja widzę :), kompresor jest zdecydowanie bardziej "idiotoodporny", nie
wymaga specjalnego traktowania i statystyczny wytrzyma więcej niż
turbina - nawet ta użytkowana odpowiednio.
pzdr
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=