eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!p
    ostnews.google.com!r27g2000yqb.googlegroups.com!not-for-mail
    From: kkk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Date: Fri, 16 Jul 2010 11:37:43 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 35
    Message-ID: <3...@r...googlegroups.com>
    References: <i1f6j6$oeg$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@5...googlegroups.com>
    <i1n2pm$72b$1@usenet.news.interia.pl>
    <f...@w...googlegroups.com>
    <i1orkh$g4b$1@usenet.news.interia.pl>
    <3...@t...googlegroups.com>
    <i1pbfr$4nm$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.243.16.240
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1279305464 16041 127.0.0.1 (16 Jul 2010 18:37:44 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Jul 2010 18:37:44 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: r27g2000yqb.googlegroups.com; posting-host=109.243.16.240;
    posting-account=fbq5ZAoAAADWC5d7L0WTBo_0j-Xv0bE1
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.6)
    Gecko/20100625 Firefox/3.6.6,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2297758
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16 Lip, 12:15, jian <j...@p...fm> wrote:
    > On 2010-07-16 11:17, kkk wrote:
    >
    > > On 16 Lip, 07:44, jian<j...@p...fm>  wrote:
    >
    > dla mnie to bez sensu pakowanie kompresora żeby się tak załączał
    > wolał bym to sprzęgiełko wywalić i spiąć to na sztywno co by działał tak
    > jak powinien z kompresorem - czyli non stop

    Zwykle moc przychodzi jednak wystarczająco płynnie i w praktyce raczej
    nie ma po co kombinować, czemuś to rozwiązanie na pewno służy.

    > a to dziwne bo moja turbina wstaje przy około 1,5-1,7krpm
    > i dmucha do 4,5*krpm (* - tak mam diesla)

    Miałem na myśli "benzynę", jakoś z dieslami nie mam doświadczeń, a
    zaturbione benzyny którymi jeździłem "zaczynały jechać" od co najmniej
    2.5tys obr. i to dość "skokowo".

    > więc nie widzę przewagi kompresora w porównaniu twojego auta z moim a
    > wręcz moja turbina ma dodatkową zaletę
    > nie tracę mocy silnika na wtłoczenie powietrza do silnika
    > tylko wykorzystuje skutek uboczny spalania

    Ja widzę :), kompresor jest zdecydowanie bardziej "idiotoodporny", nie
    wymaga specjalnego traktowania i statystyczny wytrzyma więcej niż
    turbina - nawet ta użytkowana odpowiednio.

    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: