  • Data: 2011-03-10 14:57:53
    Temat: Re: Przesiadka z Wave na Androida - co wybra??
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:6t6an65minc9totdvgu500g0vvpgu3c1mc@4ax.com...
    > Ja to popieram, ale niestety przychodzi mi sie pogodzic ze swiatem -
    > zdjecia telefony robia jednak wyraznie gorsze niz dedykowane aparaty,

    To jest oczywiste, ale dedykowane aparaty sluza tylko do robienia
    zdjec - sa duze, ciezkie, drogie, wrazliwe na wstrzasy i nieporeczne.
    A kompakty sa niewiele lepsze od tych w dzisiejszych telefonach.

    > kalkulatory tez maja wyraznie gorsze - choc niewykluczam ze
    > "systemowe" dorobily sie czegos lepszego, itd.

    Akurat w tym wzgledzie kalkulator w moim iPhone bedzie tak
    dobry jak bedzie tego chcial programista który go napisze...
    Wbudowany w system jest przyzwoity, ale sciagnalem sobie
    z AppStore taki z konwersja hex-dec-binary do programowania.

    > Ale budziki to niektore maja juz lepsze .. choc moj dzis zawiodl.
    > CO to za budzik, ktory trzeba co dwa dni ladowac :-)

    Aby wykluczyc taki problem ja wlaczam do pradu swój iPhone
    kazdego wieczoru, przed spaniem.