    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Date: Thu, 15 Oct 2009 12:16:01 +0200
    <hapltf$s9f$1@news.onet.pl> <hapmd6$ua7$1@news.onet.pl>
    <hapns9$1jm$1@news.onet.pl> <haui9b$e61$1@inews.gazeta.pl>
    <haukvc$23m$1@news.onet.pl> <hauovg$gvl$1@news.onet.pl>
    <hauqjr$hip$1@inews.gazeta.pl> <havvj2$nri$1@inews.gazeta.pl>
    <hb19fd$a6$1@inews.gazeta.pl> <hb4l7t$vkk$1@news.onet.pl>
    <hb4lq9$q0i$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@e...googlegroups.com>
    <hb6jo5$jn1$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@z...googlegroups.com>
    <hb6l41$p20$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@p...googlegroups.com>
    <hb6ouf$8tb$1@inews.gazeta.pl> <hb6p91$ii7$1@news.onet.pl>

    Grzegorz Rogala wrote:

    > Eee... w takich warunkach abs ma Ci pomoc? chyba cudem :) a nie dzialaniem.

    I oczywiście jesteś święcie przekonany, że twój post coś wniósł do dyskusji, tak? ;-)
    Wysoki wkład merytoryczny, bogate doświadczenie, przygotowanie teoretyczne i charyzma
    aż z niego
    biją... Gratuluję!

    Na autorytet trzeba sobie zapracować.

    Taki przykład tylko podam.. Jechałem dziś rano (autem) i zjazd z wiaduktu był
    oblodzony. Na liczniku
    120, auta przede mną zaczynają hamować, więc i ja. ABS się włączył, odbił ciśnienie i
    lecę na tego
    przede mną, a ten z tyłu też coraz bliżej mnie. Uciekłem na sąsiedni pas, unikając
    stłuczki i dając
    szanse temu z tyłu jakoś się zatrzymać.

    1. Quiz, jak ta sytuacja by wyglądałaby bez ABS:
    a) zarzuciłoby mi auto i poleciałbym gdzieś w bok, na przeciwny pas
    b) wjechałbym w kufer temu z przodu
    c) puściłbym po prostu hamulce, i zrobił to samo co zrobiłem.

    2. Quiz jak taka sytuacja wyglądałaby na motocyklu bez ABS:
    a) zanim bym się zorientował już bym leżał i leciał w kierunku podwozia auta przede
    mną, a mój
    własny motocykl jeszcze by mnie wbił pod auto
    b) odpuściłbym szybko hamulce, zmienił pas, dał na koło i się nie przejął sytuacją
    c) odpuściłbym szybko hamulce, zesrał się ze strachu, i próbując ominąć auto przede
    mną, wpadłbym na
    jego lusterko lub tył i poleciał jak długi - potencjalnie czekając aż ktoś mnie
    rozjedzie

    3. Quiz jak taka sytuacja wyglądałaby na motocyklu z ABS:
    a) odpuściłbym szybko hamulce, zmienił pas, dał na koło i się nie przejął sytuacją
    b) twoja wersja wydarzeń

    Zapraszam do konkursu.

    Moje odpowiedzi:
    1b, 2c, 3a