  • Data: 2009-05-28 13:46:17
    Temat: Re: Przepala zdjecia w JPG
    Od: "Zibi" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jansal napisał w wiadomości:

    > ale ja sie wcale nie chce wykazac , bynajmniej nie zamierzam.
    > po co , w jakim celu ??.
    > Komu i czemu to mialoby sluzyc?

    Pokazaniu jaki jesteś dobry w dziedzinie techniki w fotografii.

    > jesli ktos cos chce wiedziec a ja akurat wiem to pisze.

    I jak nie wiesz, to też piszesz. :>

    > co do pytania -
    > Przeciez nie jestem wrozka-skad mam wiedziec ?
    > Moze ktos inny potrafi rozpoznac - ja nie.

    Canon 450D + Sigma 70-300 - jeden strzał, bo więcej woda
    nie chciała łabędziowi kapać z dzioba.
    Jak widać nie ma problemu z AF.

    Żeby nie było, mam do dyspozycji 3 sztuki C450D i jakoś
    nie zauważyłem problemów z AF.

    -- Zibi(alejatotruskawkicukremposypuję)