  • Data: 2009-05-28 14:05:32
    Temat: Re: Przepala zdjecia w JPG
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    > Pokazaniu jaki jesteś dobry w dziedzinie techniki w fotografii.

    dziekuje , to fajnie z Twojej strony ze tak sadzisz.
    robi mi sie zaraz milo -choc komplement niezasluzony Jestes chyba
    jedynym , ktory uwaza , ze jestem dobry w dziedzinie techniki
    fotografii. Ja jestem odmiennego zdania.
    Ale milo mi .Na prawde , wielkie dzieki , az sie troche
    zarumienilem .

    > Canon 450D + Sigma 70-300 - jeden strzał, bo więcej woda
    > nie chciała łabędziowi kapać z dzioba.
    > Jak widać nie ma problemu z AF.

    no i fajnie , bardzo fajnie.
    a ze w takim motywie miec nie powinen to oczywiste - na tak
    kontrastowy motyw jak biala szyja i czarne upierzenie moj tez czesciej
    trafial niz nie trafial , choc nie zawsze przy pierwszym podejsciu.
    Pisalem o tym ze na czarna kreche na bialym tle trafial . Pisalem
    rowniez ze na dlugiej ogniskowej jest lepiej , na szerokich gorzej ,
    znacznie gorzej.
    Mozesz pokazac to zdjecie w skali 100% ?

    > Żeby nie było, mam do dyspozycji 3 sztuki C450D i jakoś
    > nie zauważyłem problemów z AF.

    zeby nie bylo co ?

    Wielu nie zauwaza.
    Jesli chcesz zauwazyc to podepnij typowy uniwersalny zoom , przejdz
    sie po miescie i zrob na roznych ogniskowych kilka typowych nie
    udziwnianych , normalnych scen jakie robia np turysci.
    Jesli 9 kolenych zdjec na roznych ogniskowych beda ostre to uwierze ze
    masz egz., ktory robi ostre zdjecia.
    acha pokaz w skali 100 %

    wielkosci pocztowki wszystkie zdjecia sa niemal identycznie dobre i
    ostre,

    Tez mam ostre zdejcia z c450d szczegolne po resamplingu do ,malych
    wymiarow jak to zrobiles .
    problem w tym ze takie zdarzaly sie gdzies 1 na 10 moze rzadziej i to
    tez nie w 100% ostre-stad konieczniosc resamplingu.
    PO zmianie apartatu nieostre zdaza sie moze 1 na 20 , 30.