  • Data: 2009-05-28 13:29:02
    Temat: Re: Przepala zdjecia w JPG
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    > Bądź w takim razie łaskaw powiedzieć, jakim ciałem
    > (podpowiem, ze to Canon) bylo zrobione to
    zdjecie:http://images41.fotosik.pl/127/b7887884e7007
    897.jpg
    > Jak chcesz sie wykazac, to jeszcze powiedz, jaki obiektyw zastosowalem.
    >
    > No i teraz czekam na odpowiedź.
    >
    >  -- Zibi

    ale ja sie wcale nie chce wykazac , bynajmniej nie zamierzam.
    po co , w jakim celu ??. Komu i czemu to mialoby sluzyc?

    jesli ktos cos chce wiedziec a ja akurat wiem to pisze.

    jesli ktos inny ma ochote na wymiane zdan i ja akurat tez mam to
    wymieniamy - co w tym nadzwyczjanego?
    Co to ma wspolnego z wykazywaniem sie?

    co do pytania -
    Przeciez nie jestem wrozka-skad mam wiedziec ?
    Moze ktos inny potrafi rozpoznac - ja nie.