eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Przenoszenie numeru.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 122

  • 81. Data: 2014-05-08 00:12:54
    Temat: Re: Przenoszenie numeru [OT]
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 7 May 2014 11:09:53 +0200, MichaelData(R) napisał(a):

    > Przypomnę tylko, że w przypadku braków argumentow, robi sie wycieczki
    > interpersonalne ale robia to osoby o bardzo niskiej samoocenie, próbując ją
    > sobie "podbudować" :)

    W przypadku braku agrumentów merytorycznych w dyskusji. Dyskusja
    merytoryczna skończyła się już jakiś czas temu, zresztą sam ją zakończyłeś.

    Zakładając, że kiedykolwiek była merytoryczna.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.


  • 82. Data: 2014-05-08 00:24:21
    Temat: Re: Przenoszenie numeru [OT]
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Waldek Godel" wydumał(a) w wiadomości ID
    news:1gdxmsvnl6fzx$.dlg@lepper.institute.com

    >> Przypomnę tylko, że w przypadku braków argumentow, robi sie wycieczki
    >> interpersonalne ale robia to osoby o bardzo niskiej samoocenie, próbując ją
    >> sobie "podbudować" :)
    > W przypadku braku agrumentów merytorycznych w dyskusji. Dyskusja
    > merytoryczna skończyła się już jakiś czas temu, zresztą sam ją zakończyłeś.
    > Zakładając, że kiedykolwiek była merytoryczna.

    Co z tego, skoro dotąd niczego nie zrozumiałeś merytorycznie? Próbowałeś jedynie
    zaimplementować mi że Cię przezywam ignorując zupełnie cudzusłów, którego użyłem
    celem wskazania Tobie że masz problemy ze zrozumieniem tego, co się do Ciebie
    pisze, tym bardziej że stoję w opcji (trudne słowo) WYTŁUMACZENIA TOBIE/POMOCY
    czegoś, czego nie pojmujesz. Sorry, prościej się nie da. Mógłbym Cię zwyczajnie
    olać i nazwać kretynem czy zbluzgać jak psa (nadal potrafię:), to taka dodatkowa
    sprawność ale ta opcja jest dla Ciebie na tym poziomie niedostępna. Zadowolę się
    tym że "nie ogarniasz" wiadomości podstawowych z zakresu prostej logiki i
    wyciągania wniosków, to mi w zupełności wystarczy :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\
    "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR(R)(TM)



  • 83. Data: 2014-05-08 10:33:45
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2014-05-07 08:42, Trybun pisze:
    > W dniu 2014-05-06 13:52, gawfron pisze:
    >> Dwa razy przenosiłem nr prepaid, i nigdy nigdzie się nie fatygowałem
    >> fizycznie. Wszystko zdalnie plus poczta.
    >
    > Mógłbyś podać szczegóły tych operacji?
    Z heyah do mbank mobile, z mbank do virgin.
    Oczywiście problemy z danymi były, bo w mbanku burdel straszny, ale
    poprawki się załatwiło mailowo.

    Oczywiście przed przeniesieniem z Heyah musiałem tam zarejestrować dane,
    ale to były skany na mailu iirc.


  • 84. Data: 2014-05-08 22:40:57
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com>

    > [...]
    > Tylko osoba posiadająca te dane
    >>> (zarejestrowane) moze być włascicielem numeru a nie osoba, która ZNA
    >>> PIN/PUK/HASLO, czyli kazdy kto wejdzie w posiadanie tych danych.
    >>> Dlaczego tak? Ano dlatego ze podpisując umowę przeniesienia numeru,
    >>> trzeba zlozyć (trudne slowo) PODPIS pod swoimi danymi, zeby nie bylo
    >>> później watpliwości że ktos kogoś "wyrczył". ..
    >> No ale ... kto miał kogoś wyręczyć jak karta nie była zarejestrowana ?
    >
    > No właśnie, o tym piszę od początku :) Jakoś nie "zatrybiłeś" to
    > przypomnę. Uwaga cytat:
    >
    > "Się zawsze dziwię, ze ludziki nie rejestrują karty. W przypadku
    > zagubienia
    > lub kradzieży. Koniec jazdy :)"
    >
    > koniec cytatu.
    >
    > Każdy ma prawo nie zarejestrować karty i nie jest to wymagane. Często po
    > czasie numer, który zaczyna być "ważnym" numerem, nabiera wartości z
    > różnych powodów i może być łakomym kąskiem dla kogoś czy jak wspomniałem,
    > zwykła złośliwość (różne scenariusze). Często też, ludzie zwyczajnie gubią
    > telefony a później "zgrzytanie" zębami i próby odzyskania numeru, gdzie
    > nie zawsze jest to łatwe. Całość załatwia rejestracja. ..

    No ale co załatwia ? Ja rozumiem, że był problem z pozyskiwaniem danych
    osobowych przez opa. No to to do korzystania z karty bez gubienia potrzeby
    korzystania z danych osobowych nie ma. Rozumiem, że prościej, ale zasadniczo
    po to jest karta by te dane nie były potrzebne. Bo co te dane wnoszą ?
    Możliwość składania reklamacji ? Ale to reklamację może składać chyba każdy
    użytkownik a nie tylko ten, co się zarejestrował, tak samo jak może
    reklamować każdy odbiorca listu a nie tylko ten co się zameldował. O reszcie
    się nie wypowiadam.


  • 85. Data: 2014-05-08 22:59:38
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 08 May 2014 22:40:57 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > tak samo jak może reklamować każdy odbiorca listu a nie tylko ten co się
    > zameldował. O reszcie się nie wypowiadam.

    odbiorca listu nic nie może reklamować. tylko nadawca :)



    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 86. Data: 2014-05-08 23:20:44
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    >
    >> tak samo jak może reklamować każdy odbiorca listu a nie tylko ten co się
    >> zameldował. O reszcie się nie wypowiadam.
    >
    > odbiorca listu nic nie może reklamować. tylko nadawca :)

    Odbiorca składa dyspozycję przekazywania przesyłek na podany adres.


  • 87. Data: 2014-05-08 23:25:45
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 08 May 2014 23:20:44 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>
    >
    >
    >>> tak samo jak może reklamować każdy odbiorca listu a nie tylko ten co
    >>> się zameldował. O reszcie się nie wypowiadam.
    >>
    >> odbiorca listu nic nie może reklamować. tylko nadawca :)
    >
    > Odbiorca składa dyspozycję przekazywania przesyłek na podany adres.

    to już wtedy nie jest odbiorcą



    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 88. Data: 2014-05-08 23:35:58
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    >>
    >>>> tak samo jak może reklamować każdy odbiorca listu a nie tylko ten co
    >>>> się zameldował. O reszcie się nie wypowiadam.
    >>>
    >>> odbiorca listu nic nie może reklamować. tylko nadawca :)
    >>
    >> Odbiorca składa dyspozycję przekazywania przesyłek na podany adres.
    >
    > to już wtedy nie jest odbiorcą

    Gdzie tak stoi ?


  • 89. Data: 2014-05-09 10:35:30
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 08 May 2014 23:35:58 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>
    >
    >
    >>>>> tak samo jak może reklamować każdy odbiorca listu a nie tylko ten co
    >>>>> się zameldował. O reszcie się nie wypowiadam.
    >>>>
    >>>> odbiorca listu nic nie może reklamować. tylko nadawca :)
    >>>
    >>> Odbiorca składa dyspozycję przekazywania przesyłek na podany adres.
    >>
    >> to już wtedy nie jest odbiorcą
    >
    > Gdzie tak stoi ?

    reklamować usługę może ten kto za nia zapłacił. To proste.
    Skoro zgłaszasz przekazywanie toto niedojście do punktu przekazywania
    może nadawca ad od puntku do miejsca doecelowego ty.



    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 90. Data: 2014-05-10 09:40:33
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    >>
    >>>>>> tak samo jak może reklamować każdy odbiorca listu a nie tylko ten co
    >>>>>> się zameldował. O reszcie się nie wypowiadam.
    >>>>>
    >>>>> odbiorca listu nic nie może reklamować. tylko nadawca :)
    >>>>
    >>>> Odbiorca składa dyspozycję przekazywania przesyłek na podany adres.
    >>>
    >>> to już wtedy nie jest odbiorcą
    >>
    >> Gdzie tak stoi ?
    >
    > reklamować usługę może ten kto za nia zapłacił. To proste.
    > Skoro zgłaszasz przekazywanie toto niedojście do punktu przekazywania
    > może nadawca ad od puntku do miejsca doecelowego ty.

    No właśnie nie. Reklamować usługę pocztową może zarówno nadawca jak i
    adresat. Nie mogą tylko robić tego obaj. Przekazywanie pod inny adres nie
    jest osobną usługą jak Ty to opisujesz tylko jedną z możliwości jak właściwa
    usługa pocztowa zostanie zrealizowana.

strony : 1 ... 8 . [ 9 ] . 10 ... 13


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: